جستجو کردن

ارائه کننده نوار تیپ دو لایه مرغوب

نوار تیپ دو لایه وسیله ای کاربردی در صنعت کشاورزی می باشد، و با توجه به خشکسالی های اخیر که برای بسیاری از کشاورزان مشکلاتی به همراه داشته است به وسیله ای کاربردی و مفید جهت آبیاری بسیاری از محصولات کشاورزی تبدیل شده است.

ارائه کننده نوار تیپ دولایه، انواع نوار تیپ های دو لایه مرغوب و با کیفیت و قیمتی مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و مشتری خود بر اساس نیاز نوار مناسب را خریداری می کند.

ارائه کننده نوار تیپ دو لایه مرغوب

مشخصات نوار تیپ دو لایه

مشخصات نوار تیپ دو لایه

اتصالات لوله پی وی سی دارای مشخصات فنی و کلی بسیاری می باشد که باعث محبوبیت آن بین بسیاری از کشاورزان در صنعت کشاورزی شده است.

از مشخصات فنی نوار تیپ دو لایه می توان به ضخامت نوار، رنگ، فشار خروجی آب بر حسب ساعت، طول آن و نوع عملکرد نوار اشاره کرد، و بد نیست بدانید این نوار دارای طولی به اندازه 1000 متر می باشد و برای یک فصل از کشاورزی مناسب می باشد، و در صورت پاره شده و یا پوسیدگی بر اثر تابش آفتاب می توان با فروش آن به شرکت تولید کننده علاوه بر کمک به محیط زیست، امکان بازیافت مجدد و تولید این محصول توسط شرکت تولید کننده را فراهم کرد.

از دیگر مشخصات نوار تیپ دولایه، نصب آسان آن، دارای مقاومت بالا در برابر نور خورشید، مقاوم دربرابر کودهای شیمیایی، دارا بودن جنس پلیمری مرغوب و با کیفیت، آبیاری آسان و مانعی برای رشد جلبک ها و علف های هرز، را نام برد.

لوله پلیکا زنجان برای محصولات فصلی و دارای کشت ردیفی و همچنین گلخانه ها مناسب می باشد و طول عمر آن به اندازه یک فصل زراعی می باشد.

شرکت پخش نوار تیپ دو لایه

شرکت پخش نوار تیپ دو لایه

با توجه به برداشت بی رویه آب های زیرزمینی و پایین رفتن سطح آب زیرزمینی، کشور در بخش کشاورزی با مشکلات کم آبی و بعضا بی آبی مواجه شده است و بسیاری از زمین های کشاورزی به زمین های خشک و بدون محصول تبدیل شده است.

در این خصوص با پیشرفت علم و تکنولوژی شرکت تولید کننده ابزار آلات کشاورزی با تولید نوارهای آبیاری در انواع مختلف به یاری صنعت کشاورزی شتافته و کمک شایانی به کشاورزان کرده است.

شرکت پخش کننده لوازم کشاورزی و آبیاری، در کنار سایر محصولات خود به طور ویژه اقدام به پخش نوار دولایه کرده است و به رفع دغدغه کم آبی بسیاری از کشاورزان خاتمه داده و به عنوان یاری رسان در این صنعت پیش قدم شده و نوار تیپ دو لایه با کیفیت و مرغوب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

تماس با ما