جستجو کردن

استعلام قیمت نوار تیپ ساده مرغوب

برای استعلام قیمت نوار تیپ ساده مرغوب امروزه روش های بسیاری در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است تا به راحتی بتوانید به قیمت روز این محصولات دسترسی پیدا کنید. نوار تیپ یکی از تجهیزات کاربردی و جانبی مورد استفاده در کشاورزی و باغداری می باشد. این محصول اغلب از جنس لوله های پلی اتیلنی می باشد که در زمینه کشاورزی کاربرد بسیاری دارد.استعلام قیمت نوار تیپ ساده مرغوب

ویژگی های نوار تیپ ساده

ویژگی های نوار تیپ ساده از ویژگی نوار ساده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از جنس پلی اتیلن ولی نرم و انعطاف پذیر می باشد تا بعد از عملیات آبیاری زمین های کشاورزی به حالت اولیه خود یعنی شکل مسطح در بیاید.
  • این محصول را به گونه ای طراحی کرده اند که می توان از آن در اکثر زمین های کشاورزی و جالیز ها استفاده کرد.
  • از این نوار تیپ ها می توان به هنگامی که فشار آب بسیار کم می باشد هم استفاده کرد چرا که نیاز به فشار بسیار ندارد.
  • اتصالاتی که به این لوله های ساده وصل می شود به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی می توان آن ها را به یکدیگر متصل کرد.
  •  این محصولات مقاومت بسیاری در برابر عوامل بیرونی مانند حشرات، پوسیدگی، حرارت و فشار بالا، اشعه یو وی و سایر عوامل مخرب دارند.
  • قابلیت استفاده روی سطح خاک و در حتی درعمق خاک و به صورت معلق.
  • جلوگیری از رشد علف های هرز در زمین های کشاوزی و با این کار میزان تولید محصولات کشاورزی افزایش پیدا می کند.

امروزه برای آبیاری باغ و زمین های کشاورزی از روش های مختلف مانند آبیاری قطره ای و بارانی استفاده می کنند تا از هدر رفتن آب جلوگیری کند. این محصولات در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت پخش نوار تیپ ساده

شرکت پخش نوار تیپ ساده شرکت پخش نوار تیپ ساده عرضه کننده محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت می باشد. بسیاری از این مراکز تولیدی خود وظیفه پخش محصولات خودشان را در بازار های سراسر کشور بر عهده دارند. بعضی از این مراکز برای افزایش میزان سود آوری خود ترجیح می دهند علاوه بر تامین نیاز های روز بازار های داخلی محصولات خود را به کشور های دیگر هم عرضه کنند.

این محصولات را می توانید هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی خریداری کنید. به هنگام خرید این محصول می توانید سایز لوله مورد نظر خود را سفارش دهید، تا محصولی متناسب با نیاز خودتان را در اختیارتان قرار دهند. در فروشگاه ما تمامی استاندارد ها رعایت شده است تا بتوانید خریدی مطابق میلتان داشته باشید.

تماس با ما