جستجو کردن

تامین کننده لوله پلی اتیلن استاندارد

تامین کننده لوله پلی اتیلن استاندارد اقدام به عرضه انواع متنوعی از این محصولات نموده که شما می توانید با توجه به نوع استفاده‌ای که از آنها دارید، هر کدام را انتخاب و مورد بهره برداری قرار دهید.

تامین کننده لوله پلی اتیلن استاندارد

انواع لوله پلی اتیلن استاندارد

انواع لوله پلی اتیلن استاندارد لوله پلی اتیلن را می توان نوع جدیدی از لوله‌ها دانست که از مواد اولیه پلی اتیلن در درجه‌های اقتصادی تولید و عرضه می شوند. به بیانی می توان گفت پلی اتیلن یکی از پلیمرهای بسیار ساده بوده که در صنعت پلاستیک دارای کاربردهای فراوانی می باشد. در واقع باید گفت مهمترین کاربرد این لوله‌ها در اتصالات گاز رسانی و آبرسانی می باشد. بر این اساس در حال حاضر انواع گوناگونی از لوله‌های پلی اتیلن در سایزهای مختلف تولید می شوند. در این جا به طور مختصر به برخی از انواع لوله استاندارد پلی اتیلن اشاره می کینیم.

  • لوله پلی اتیلن تک جداره
  • لوله پلی اتیلن دو جداره
  • لوله های آبیاری
  • پی ای ایکس
  • پی ای آر تی

استفاده از این لوله ها با توجه به نوع پروژهای مختلفی که در کشور اجرا می شود فرق دارد. به بیان دیگر می توان گفت ابعاد و اندازه های این لوله ها بر اساس سفارش مشتریان می تواند برای مصارف مختلف مانند استفاده در بخش فاضلاب و همچنین صنایع پتروشیمی و نفتی مورد استفاده باشد.

یکی از مهمترین ویژگی های اتصالات لوله پی وی سی نسبت به سایر لوله‌ها قابلیت استفاده از اتصالات پلی اتیلن است. در تمام مصارف لوله های پلی اتیلن می توان از اتصالات پلی اتیلن نیز استفاده کرد. از طرفی در مواردی که نیاز به تغییر زاویه در لوله‌کشی است اتصالات پلی اتیلن کاربرد بسیار زیادی دارند. کاربرد اتصالات پلی اتیلن  با توجه به نوع پروژه می تواند متفاوت باشد.

این لوله ها دارای مزایای زیادی بوده که سبب افزایش محبوبیت آن شده است. از جمله این موارد می توان به سهولت بارگیری، حمل و نقل آسان به دلیل وزن بسیار پایین، مقاومت زیاد در برابر ضربه، نصب سریع و آسان، مقاومت زیاد در برابر فرسودگی و جریان پذیری بسیار عالی مواد داخل لوله به همراه برخی انعطاف بالا اشاره کرد.

همه این ویژگی باعث می شوند تا جوش خوردن و اتصال این لوله ها با سهولت بسیار زیادی انجام شود.

شرکت فروش لوله پلی اتیلن استاندارد

شرکت فروش لوله پلی اتیلن استاندارد

در حال حاضر شرکت فروش لوله پلیکا زنجان استاندارد اقدام به عرضه انواع گوناگونی از این لوله های نموده است. از جمله مهمترین ویژگیهایی که لوله‌ها دارند می توان به مقاومت بسیار بالای آنها و همچنین میزان سهولت بسیار زیاد آنها اشاره کرد. قیمت این محصول نیز با توجه به کیفیت و اندازه آنها متفاوت است.

تماس با ما