جستجو کردن

تامین کننده لوله پلی اتیلن ضد اسید در ایران

در حال حاضر شرکت های تولیدکننده متعددی در شهرهای مختلف کشور در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلن شش اینچ در سایز و ابعاد متنوع در حال فعالیت هستند و با استفاده از بهترین مواد اولیه توسط تکنولوژی روز دنیا طبق استانداردهای ملی و بین المللی این محصول را تولید و ارائه می کنند.
این محصول به دلیل کاربرد فراوان و کارایی و عملکرد مطلوب مورد توجه متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

تامین کننده لوله پلی اتیلن ضد اسید در ایران

لوله پلی اتیلن ضد اسید چه کاربردی دارد؟

 لوله پلی اتیلن ضد اسید چه کاربردی دارد؟ کاربرد لوله ضد اسید پلی اتیلنی چیست؟ این لوله ها با توجه به چگالی بالا و مقاومت شیمیایی بالایی که دارند در برابر خوردگی و ساییدگی بسیار مقاوم بوده و در نیروگاه های هسته ای و برق همچنین در پتروشیمی و پالایشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.
از ویژگی های این لوله پلی اتیلن فاضلابی 400 می توان به مواردی نظیر مقاوم بودن در برابر ضربه و خراش، انعطاف پذیری بالا، مقاوم بودن در برابر اسید و باز، قیمت مناسب و حمل آسان، نصب راحت، مقاومت بالا در مقابل گرما و سرما، استحکام کششی بالا، وزن سبک و … اشاره نمود.

این روزها بازار خرید و فروش لوله پلی اتیلن بسیار داغ می باشد و این لوله در انواع مختلف تک جداره و دو جداره برای کاربردهای متفاوتی تولید می شود و در صنایعی همچون کشاورزی، آب و فاضلاب، برق و مخابرات، پتروشیمی و گاز و … استفاده می شود.
با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده دارای ابعاد و ضخامت مختلفی است و هر کدام از آنها ویژگی و قابلیت های خاصی دارند و با توجه به کیفیت و مواد اولیه به کار رفته در آنها همچنین داشتن ضمانت نامه و نوع کاربرد و برند و  … دارای قیمت متفاوتی هستند.

شرکت ارائه لوله پلی اتیلن ضد اسید

شرکت ارائه لوله پلی اتیلن ضد اسید شرکت ارائه لوله پلی اتیلن ضد اسید را این محصول را به صورت عمده به مشتریان ارائه می دهد.
یکی از مراکز فروش انواع لوله پلی اتیلن همین شرکت می باشد که این محصول را با برند معتبر و کیفیت عالی در اختیار مشتری قرار می دهد و با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید از قیمت و نحوه ثبت سفارش مطلع شده و از راهنمایی های آنها برای انتخابی بهتر استفاده کنید.
بعد از خرید، کالای مورد نظر به نشانی شما ارسال می گردد و در وقت و هزینه ایاب و ذهاب نیز صرفه جویی می شود و شما در مدت زمان کوتاه وبا کمترین هزینه می توانید خرید خود را انجام دهید.

تماس با ما