جستجو کردن

توزیع کننده لوله پلی اتیلن 1/2 اینچ

لوله پلی اتیلن نوعی از لوله است که کاملا خاصیت انعطاف پذیری داشته و کاربرد آن برای جابجایی گازها و مایعات می باشد. این نوع لوله به عنوان یکی از معروف ترین لوله ها در سراسر جهان شناخته شده است. لوله پلی اتیلن در ضخامت های مختلفی تولید می شود که یکی از آنها لوله پلی اتیلن 1/2 اینچ است که مصارف بسیار زیادی در آبیاری های قطره ای دارد. ما به عنوان توزیع کننده لوله های پلی اتیلن، در کل کشور مشغول فعالیت هستیم.

توزیع کننده لوله پلی اتیلن 1/2 اینچ

رنگ انواع لوله پلی اتیلن

رنگ انواع لوله پلی اتیلن انواع لوله پلی اتیلن 

با توجه به ویژگی هایی که برای لوله های پلی اتیلن در نظر گرفته اند، این لوله ها به دو نوع زیر دسته بندی می شوند:

  • تک جداره: معمولا از لوله های پلی اتیلن تک جداره برای کاربردهای آسان و سبک مثل جابجایی آب و نگهداری از سیم کشی های برق استفاده می شود.
  • نوع مواد ساخت، همچنین قطر و ضخامت در کاربردی که می توان برایشان تعیین نمود، نقش بسزایی خواهد داشت. از خصوصیات لوله پلی اتیلن تک جداره می توان به وزن بسیار کم، نصب آسان و مقاومت بالای آنها اشاره نمود.
  • دوجداره: اگر قصد دارید که شبکه ی بسیار بزرگی از فاضلاب را بسازید، لوله پلی اتیلن دوجداره انتخاب بسیار مناسبی است. از لوله پلی اتیلن دوجداره برای جابجایی مقدار زیادی از مایعات با فشار بسیار بالا، استفاده می نمایند. در برابر لوله هایی که جنس آنها بتنی می باشد، دارای وزنی بسیار سبک تر هستند. مزیت وزن سبک این لوله ها در این است که برای نصب آنها نیازی به پرداخت هزینه ای زیاد نخواهید داشت و به راحتی قابل نصب می باشند.

رنگ بندی لوله های تک جداره

معمولا لوله های تک جداره را به رنگ سیاه تولید می نماید و دلیل آن این است که رنگ سیاه، مقاومت لوله پلی اتیلن تک جداره را در مقابل اشعه ی UV نور خورشید بسیار بالا می برد.

رنگ بندی لوله های دوجداره

رنگ انواع لوله های دوجداره نیز، معمولا مشکی می باشد، اما تفاوت آن ها با لوله ها تک جداره در این است که داخل لوله های دوجداره را به رنگ های زرد یا آبی در می آورند. دلیل رنگی بودن داخل لوله نیز، وجود ویدئومتری است که باید درون این نوع لوله ها قرار بگیرد تا کارشناس یا کارفرما بتواند داخل لوله ها را ردیابی و بررسی نماید.

نحوه ی تولید لوله های پلی اتیلن سیاه

در هنگام تولید لوله های پلی اتیلن باکیفیت، از مواد اولیه ای که کاملا سیاه می باشد استفاده می کنند.
اما بعضی از کارخانجات، لوله های پلی اتیلن را با استفاده از مواد اولیه ی سفید تولید کرده و سپس برای سیاه کردن آنها اقدام می نمایند.
برای سیاه کردن ماده ای مخصوص بنام مستربچ به مواد تولید لوله اضافه می کنند.
اما افزودن این ماده باید طبق دستورالعمل خاص و همراه با دستگاه های جدید صورت بگیرد که در بیشتر اوقات اینگونه عمل نمی کنند.
مستربچ را به صورت کاملا دستی اضافه، و فقط برای کنترل مقدار مستربچ از دستگاهی که گراویمتریک نام دارد استفاده کرده تا ماده ی مستربچ را به طور دقیق اندازه گیری کند.

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که، لوله های پلی اتیلن تولید شده همراه با مواد اولیه ی سیاه کیفیت بسیار بالاتری را در مقایسه با پلی اتیلن هایی که با مستربچ تولید شده اند، دارا هستند.

فروش عمده لوله پلی اتیلن 1/2 اینچ

فروش عمده لوله پلی اتیلن 1/2 اینچ خرید و فروش لوله پلی اتیلن به دلیل کاربردهای بسیار گسترده ای که این نوع لوله ها دارند، از رونق خوبی در بازار برخوردار است.
هنگام خرید توجه داشته باشید که حتما باتوجه به نیاز خود نوع لوله، ضخامت و سایز مناسب را انتخاب نمایید.
به دلیل تغییر روزانه ی قیمت مواد اولیه، قیمت انواع لوله پلی اتیلن نیز ممکن است هرروزه نوساناتی را شامل شود.
شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و خرید انواع لوله پلی اتیلن با ما در تماس باشید. کارشناسان مربوطه ی ما برای انتخاب هرچه بهتر و متناسب با نیازتان شما را راهنمایی خواهند کرد.

تماس با ما