جستجو کردن

تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن چهار اینچ در ایران

لوله ها در زندگی ما  علاوه بر کاربرد فراوان،انواع مختلفی هم دارن به طوری که هر کدام مخصوص کاری است.جنس لوله ها نیز باهم متفاوت است و باتوجه به کار مورد توجه باید لوله مناسب را انتخاب کرد تا کارکرد مناسب را داشته باشد. لوله پلی اتیلن چهار اینچ یکی از انواه لوله های پلی اتلین است.

تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن چهار اینچ در ایران

ویژگی های لوله پلی اتیلن چهار اینچ

ویژگی های لوله پلی اتیلن چهار اینچ لوله پلی اتیلن نوعی لوله انعطاف پذیر است که برای انتقال مایعات و گاز مورد استفاده قرار می گیرد؛ این لوله ها امروزه در سراسر جهان کاربرد های زیادی دارد.به طور کلی لوله پلی اتلین به دو دسته تک جداره و دو جداره تقسیم می شود.لوله های پلی اتیلن تک جداره بیشتر در زمینه آبیاری و کشاورزی کاربرد دارد. شما در مزارع و باغ ها می توانید این نوع لوله ها را مشاهده کنید.لوله های دو جداره اما بیشتر در شهر ها برای در زمینه انتقال کوچک و بزرگ آب شهری و فاضلاب کاربرد دارد. جنس لوله های پلی اتیلن از پلی اتیلن است.سایز لوله های پلی اتیلن معمولا به صورت میلی‌متری است. اما بعضی از افراد سایز لوله ها را به صورت اینچی بیان می کنند.

برای مثال لوله پلی اتیلن ۱۶ میلیمتر =لوله پلی اتیلن ۳/۸ اینچ است.

و لوله پلی اتیلن ۲۰ میلیمتر با نام لوله پلی اتیلن ۱/۲ اینچ  می شناسند.داشتن اطلاعات فنی در زمینه خرید لوله پلی اتیلن سبب می شود لوله مناسب کار خود را خریداری کنید.

ویژگی لوله چهار اینچ عبارت اتد از:

•پلی اتیلن وزن سبکی دارد و همین امر سبب جابه جایی  بسیار آسان  آن می شود.

•از مهم ترین خصوصیات لوله پلی اتیلن می توان به مقامت و عدم آسیب دیدن  در برابر محیط های اسیدی، مواد شیمایی و ضربه و فشار می باشد.

•برای نصب این لوله های پلی اتیلن نیازی به استفاده از مهر و موم لاستیکی یا اتصال مواد شیمایی نیست،از این لوله ها حتی می‌توان در خاک های ناپایدار خطوط لوله یکپارچه ایجاد کرد.

•میزان عمر این لوله ها بالا است،برخی عمر لوله پلی اتیلن  را نزدیک به ۱۰۰سال تخمین زده اند.

•لوله پلی اتیلن استحکام و مقاومت بالایی  در برابر مواد شیمیایی و همچنین  در برابر خوردگی دارد.

عمر بالای محصول،کیفیتی بالا و بادوام،  قیمت مناسب سبب انتخابی مقرون به صرفه در امور لوله کشی گازی و مایعات باشد.

فروشنده لوله پلی اتیلن چهار اینچ با بالاترین کیفیت

فروشنده لوله پلی اتیلن چهار اینچ با بالاترین کیفیت

فروشنده لوله پلی اتیلن باید در کنار کیفیت بالای محصول اطلاعات فنی در مورد انواع لوله های پلی اتلین و کارکرد آن ها داشته باشد،تا مصرف کننده و خریدار از تجربه فروشنده استفاده مناسب را برده و خرید مطمعن را تجربه کند.

تماس با ما