جستجو کردن

تولید کننده لوله پلی اتیلن سه چهارم

لوله پلی اتیلن با توجه به کاربرد فراوانی که دارد به عنوان پرمصرف ترین لوله صنعتی شناخته شده است. تولید کننده لوله پلی اتیلن سه چهارم در جهت رفع نیاز مشتریان داخلی و خارجی به تولید انواع این لوله در سایزهای گوناگون می پردازد.تولید کننده لوله پلی اتیلن سه چهارم

کار اصلی لوله پلی اتیلن سه چهارم در صنعت

کار اصلی لوله پلی اتیلن سه چهارم در صنعت لوله پلی اتیلن سه چهارم مصرف زیادی در بسیاری از صنایع دارد که کار اصلی آن انتقال و هدایت انواع سیالات می باشد. کار لوله سه چهارم عبور سیالات مختلف مانند آب، گاز، برق به مقصد نهایی می باشد که در کارخانه های صنعتی استفاده می شود. از مهم ترین ویژگی های این لوله می توان موارد زیر را نام برد:

  1. مقاومت زیادی در برابر انواع ضربات و فشار دارد.
  2. انعطاف پذیر است و در عین حال مستحکم می باشد.
  3. دارای وزن سبک است.
  4. در سیستم های آب و فاضلاب شهری و روستایی استفاده می شود.
  5. قیمت بسیار ارزانی دارد.
  6. نصب و ترمیم آن بسیار راحت است.

لوله پلی اتیلن اولویت اکثر صنایع می باشد که از مواد پلیمری و پلاستیکی ساخته شده است. این محصول با محیط زیست کاملا سازگار بوده و فاقد مواد سمی می باشد. به دلیل سالم بودن این لوله از آن برای انتقال آب آشامیدنی در مناطق مسکونی و تجاری نیز استفاده می شود.

این لوله ها تنوع بالایی در سایز، طرح، مدل، نوع مصرف و… دارند که یکی از مشخصه های مهم آن می باشد. لوله پلی اتیلن قابلیت حمل آسانی دارد و به در حجم بالایی قابل ارسال به نقاط گوناگون می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن سه چهارم با کیفیت

قیمت لوله پلی اتیلن سه چهارم با کیفیت قیمت لوله پلی اتیلن سه چهارم با کیفیت در بین لوله های پلی اتیلنی که از درجه کیفی پایین ترین برخوردار می باشند بیشتر است که به دلیل ماندگاری و طول عمر بیشتر آن می باشد. البته در بین دیگر محصولات مانند لوله های فلزی، نرخ لوله های پلی اتیلن بسیار ارزان تر می باشد که همین امر یکی از موضوعات قابل توجه برای مشتریان می باشد.

برند، شرکت تولیدی، محصول داخلی یا خارجی، هزینه مواد اولیه و… از مهمترین فاکتورهایی هستند که قیمت نهایی انواع لوله را تعیین می کنند. مواد استفاده شده برای ساخت این لوله در بین دیگر مواد بسیار مقرون به صرفه تر است.

مشتریان می توانند به صورت آنلاین و تلفنی از طریق شماره های قرار داده شده در این بخش با کارشناس فروش تماس برقرار نموده و به استعلام قیمت های قبل و جدید این محصول بپردازند. همچنین می توانید این محصول را به صورت کلی و با حجم بالا سفارش دهید که موجب تخفیفات شگفت انگیز برای فرد خریدار می شود.

تماس با ما