جستجو کردن

خرید عمده لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر

لوله پلی اتیلن در ابعاد مختلفی تولید می شود که از هر کدام برای کار خاصی می توان استفاده نمود. خرید عمده لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر از نظر اقتصادی نسبت به خرید جزئی بسیار به صرفه می باشد.

خرید عمده لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر

فشارکاری لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر

فشارکاری لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر لوله پلی اتیلن با قطر 16 میلیمتر در واقع کوچک ترین لوله پلاستیکی است که از آن معمولا در حوزه کشاورزی و برای آبیاری استفاده می شود. فشارکاری لوله 16 در دو ضخامت مختلف به صورت زیر تعریف می شود:

  • ضخامت 1/4 میلی متر: فشار 4 اتمسفر
  • ضخامت 1/2 میلی متر: فشار 6 اتمسفر

این لوله در طول های 100 تا 400 متر تولید می شوند و برای زمین های کشاورزی و باغات مختلف به کار می رود. علاوه بر آبیاری کاربردهای دیگری دارد که می توان به انتقال کود و سموم کشاورزی اشاره نمود.

مهم ترین مزیت استفاده از لوله پلی اتیلن در این حوزه، صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از هدر رفتن آن است. در ساختمان های بتنی برای تزریق دوغاب نیز از این نوع لوله ها استفاده می شود. انعطاف بالا و برگشتن لوله به حالت اولیه خود در کمترین زمان از دیگر مزایای آن است. این لوله نرم است و وزن بسیار سبکی دارد همچنین نصب آن زمان بر نمی باشد و به راحتی قابل تعویض و تعمیر می باشد.

عرضه لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر در بازار

عرضه لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر در بازار عرضه لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر در بازار غیر حضوری توسط این مجموعه صورت می پذیرد. خریداران می توانند با استفاده از اینترنت به سفارش و تهیه انواع لوله پلی اتیلن به صورت کلی بپردازند.

بازار اینترنتی تجارت گسترده ای را در زمینه فروش و ارائه انواع محصولات به خصوص لوله پلی اتیلن به خود اختصاص داده است و بسیاری از تولیدکنندگان محصولات خود را معمولا به این شیوه در بین مشتریان توزیع می کنند.

شما در این روش خرید می توانید انواع مارک های داخلی و خارجی محصول را با اطلاعات و مشخصات فنی مربوطه مشاهده کنید. در صورت هر گونه سوال می توان از کارشناس فروش مرکز مشورت گرفته و به درستی به تهیه انواع لوله پرداخت.

لیست قیمت، کیفیت، نوع فروش، بسته بندی و.. از دیگر اطلاعاتی هستند که به طور کامل و جامع در اختیار مشتریان قرار داده می شود. فروش عمده سهم بزرگی در عرضه این محصولات دارد که موجب می شود خریداران بتوانند همواره از تخفیفات فوق العاده چشمگیر بهره مند شوند. ارسال محصول در هر نوعی برای همه مشتریان و مصرف کنندگان مقدور است و در هر محلی که ذکر شود در اسرع وقت برای ایشان ارسال می گردد.

تماس با ما