جستجو کردن

خرید لوله آبیاری قطره ای 16 از نمایندگی

برای خرید لوله آبیاری قطره ای 16 می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. امروزه با توجه به اهمیت زیادی که آب در زندگی بشر یافته است، میزان استفاده از این لوله ها نیز برای آبیاری در بخش کشاورزی از اهمیت مضاعفی برخوردار شده است.

 خرید لوله آبیاری قطره ای 16 از نمایندگی

کاربرد لوله آبیاری قطره ای 16

کاربرد لوله آبیاری قطره ای 16

امروزه آبیاری قطره ای یکی از متداول ترین روش های آبیاری در کشاورزی و باغداری می باشد.

در واقع از آنجایی که آب به عنوان منبع حیات تلقی می شود، در نتیجه نگهداری از آن و درست استفاده نمودن از آن نیز یک امر ضروری می باشد.

در حال حاضر تحقیقات بسیاری از پژوهشگران نشان می دهد که میزان زیادی از از هدر رفتن آب در بخش کشاورزی می باشد.

به همین دلیل نیز استفاده از روش های نوین آبیاری می تواند کمک زیادی به جلوگیری از هدر رفتن آب نماید. این امر از یکسو به محیط زیست کمک می کند و از سوی دیگر نیز از میزان هزینه های اقتصادی برای تولیدات کشاورزی و باغی تا حد بسیار زیادی می کاهد.

به طور کلی می توان گفت کاربرد لوله آبیاری قطره ای با قطر 16 مناسبترین گزینه برای آبیاری می باشد. به بیان دیگر برای آبیاری قطره ای بیشترین کاربرد را لوله های های 16 میلیمتری دارد. معمولا این لوله ها را به عنوان لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای نیز می گویند.

لازم به ذکر است که کاربرد این لوله ها با قطر 16 بیشتر در زمینه آبیاری قطره ای، آبیاری بارانی و سیستم آبیاری سنتر پیوت می باشد. یکی از بهترین راه های اتصال این لوله ها به یکدیگر از طریق اتصالات پیچی است. البته گاهی نیز از جوش های سر به سر برای اتصال آنها استفاده می شود.

نکته دیگر درباره این لوله ها، میزان مقاومت آنها در برابر نور خورشید است. در واقع این لوله ها به گونه تولید شده اند که در برابر نور آفتاب مقاوم بوده و به راحتی دچار پوسیدگی یا شکستگی نشوند. این موضوع نیز سبب می شود استفاده بیشتری از آب شده در نتیجه میزان محصولات کشاورزی نیز افزایش خواهد داشت.

تولیدکننده لوله آبیاری قطره ای 16 در کشور

تولیدکننده لوله آبیاری قطره ای 16 در کشور تولیدکننده لوله 16 در کشور، اقدام به تولید انواع متنوعی از این لوله ها نموده است. این لوله ها با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شوند. البته همان طور که می دانید قیمت این لوله ها به عوامل نتعددی بستگی دارد.

از جمله مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت این محصولات می توان به جنس لوله ها و همچنین اندازه و قطر آنها اشاره کرد.

تماس با ما