جستجو کردن

شرکت تولیدی نوار تیپ رولی در ایران

نوار تیپ رولی از ملزومات و تجهیزات آبیاری قطره ای است. این نوع نوار ها بیشتر برای کشت های ردیفی مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت های تولید کننده نوار تیپ رولی در کشور با تولید این محصول در کیفیت های بالا و از جنس درجه یک همواره تلاش می کنند تا این محصول را در سایز های مختلف و کاربرد های متنوع تولید کرده و به فروش برسانند.

شرکت تولیدی نوار تیپ رولی در ایران

کاربرد نوار تیپ رولی در صنعت

کاربرد نوار تیپ رولی در صنعت نوار تیپ رولي از نوار های مخصوص آبیاری به شمار می آید که جنس آن نرم می باشد و بسیار انعطاف پذیر است. این محصول در صنایع مختلف مخصوصا بخش کشاورزی کاربرد فراوانی دارد.

ضخامت دیواره نوار تیپ رولی نازک می باشد. از نوار های تیپ رولی برای آبیاری ردیفی گیاهانی مانند سیب زمینی، پیاز، هندوانه، ذرت، توت فرنگی و محصولات دیگر استفاده می کنند.

از کاربرد نوار رولی می توانیم به مواردی مانند آبیاری رو سطحی و زیر سطحی اشاره نماییم، همچنین این نوع نوار آبیاری را می توان در اکثر زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار داد.

این نوع نوار ها به فشار آب بالایی احتیاج ندارند و در مزارع مختلف نیز قابل استفاده هستند، همچنین از نوار های تیپ رولی در گلخانه نیز می توان استفاده نمود. از مزایای استفاده از این نوع نوار ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حجم کم و مقرون به صرفه
  • مقاومت بالا در مقابل باکتری
  • مقاومت بالا در مقابل کشش
  • آبیاری یکنواخت
  • تولید شده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت بالا
  • دارای وزن سبک

پخش کننده نوار تیپ رولی در بازار

پخش کننده نوار تیپ رولی در بازار پخش کننده نوار تیپ انواع نوار تیپ رولی را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در کل کشور عرضه می کند. در واقع این پخش کننده ها نمایندگی شرکت های تولیدی به حساب می آیند.

شرکت های تولید کننده انواع این نوار ها با به کار بردن مواد با کیفیت و درجه یک، این محصولات را تولید می کنند تا نیاز خریداران را از محصولات خارجی مشابه برطرف سازند و مشتریان بسیار زیادی را جذب محصولات خود نمایند.

شرکت های تولیدی و پخش این محصول با داشتن وب سایت اینترنتی اقدام به فروش انواع نوار تیپ رولی می کنند که حتما باید پیش از خرید، قیمت آن ها را استعلام بگیریم و سپس خرید نماییم.

همچنین این سایت از سایت های برتر در زمینه فروش انواع لوله به حساب می آید و نوار تیپ رولی را با کیفیت بسیار بالا و قیمت های مناسب به فروش می رساند که می توانیم پیش از خرید آن، نظرات فروشندگان و متخصصان فروش این محصول را جویا شویم و سپس اقدام به تهیه این محصول نماییم.

تماس با ما