جستجو کردن

صادرات لوله پلی اتیلن فشار قوی

لوله های پلی اتیلن فشار قوی از آن دسته لوله های پرکاربرد هستند که بیشتر برای مناطق پرشیب و زمین های ناهموار که نیاز به فشار بیشتری برای انتقال آب می باشد، استفاده می شوند.

صادرات لوله پلی اتیلن در کشور ما افزایش یافته است و دلیل آن هم این می باشد که لوله پلی اتیلن فشار قوی در کشور پهناور ما به خاطر تقاضای بالایی که دارند، تولید زیادی پیدا کرده و باعث بالا رفتن سطح فروش به کشورهای خارجی گردیده اند.

صادرات لوله پلی اتیلن فشار قوی

انواع لوله پلی اتیلن فشار قوی

انواع لوله پلی اتیلن فشار قوی لوله های پلی اتیلن فشار قوی که اغلب به رنگ آبی و مشکی هستند، دارای کاربردهای فراوانی می باشند و در همه صنایع مورد استفاده قرار می گیرند که به همین دلیل مصارف آن ها بالا رفته و جزو پرطرفدار ترین لوله های تولیدی نسبت به انواع دیگر آن ها محسوب می شوند و جای بسیاری از لوله های فلزی و نمونه های دیگر را گرفته اند.

لوله های پلی اتیلن فشار قوی دارای انواع مختلفی هستند و در اندازه های گوناگونی در بازار به فروش می رسند که بر اساس کاربرد های متفاوتی تولید شده اند و از جمله کاربرد های این لوله ها می توان به انتقال فاضلاب های صنعتی، شهری و روستایی، انتقال گازهای شهری، انتقال مایعات، سیستم های آبیاری بارانی و قطره ای، و… اشاره کرد.

مزایایی که سبب برتری این لوله فشار قوی به انواع دیگر شده است شامل دوام و ماندگاری بالا، مقاومت بالا در برابر پوسیدگی، مقاومت بالا در برابر سرما و گرما، مقاومت بالا در مقابل فشارهای وارده داخلی و خارجی، مقاومت در برابر زلزله، سبک بودن و حمل و انتقال آسان و… می باشد.

لازم به ذکر است که به این لوله های فشار قوی در بازار لوله های تک جداره هم می گویند که تفاوت نوع های مختلف آن در قطر و کاربردشان است، برای مثال برای مصارف کشاورزی لوله های فشار قوی با قطر کم ساخته اند که به نوار تیپ آبیاری نیز معروف می باشند.

تولید کننده لوله پلی اتیلن فشار قوی

تولید کننده لوله پلی اتیلن فشار قوی تولید لوله پلی اتیلن در کشور ما به صورت وسیعی در حال انجام است که با توجه به مصارف بالایی که دارد، تولیدکننده این لوله های پلی اتیلن های فشار قوی درصدد هستند با بالا بردن کیفیت آن ها و ایجاد نمونه های جدید و کاربردی تر فروش بیشتری داشته باشند.

آن ها با ارائه تولیدات خود به روش های مختلف سعی در گسترش فروش خود در سطح بالاتری دارند و حتی توانسته اند در زمینه صادرات این محصول به کشور های خارجی دور و نزدیک موفق عمل کرده و سود خوبی نیز به دست بیاورند.

تماس با ما