جستجو کردن

صادرات لوله پلی اتیلن 3 اینچ فشار قوی

صادرات لوله پلی اتیلن 3 اینچ فشار قوی به کشور های متقاضی توسط نمایندگی های مربوطه صورت می گیرد. از این لوله ها  در داخل کشور برای انتقال دادن مایعات و سیالات مورد استفاده شرکت های متعددی قرار می گیرد.  لوله و اتصالات پارس پلاست های پلی اتیلن در دنیا بیشترین استفاده را برای خود دارند و مشتریان زیادی در دنیا از این محصول برای نیاز های خود استفاده می کنند.

 

 

صادرات لوله پلی اتیلن 3 اینچ فشار قوی

وزن لوله پلی اتیلن 3 اینچ چقدر است؟

وزن لوله پلی اتیلن 3 اینچ چقدر است؟ وزن لوله های پلی اتیلن 3 اینج در سطح بازار بستگی به فاکتور های متعددی دارد که برای این که بتوان وزن این لوله را تخمین زد باید این شاخص ها تا حدودی تعیین گردند. لوله پلی اتیلن 3 اینچی عمدتا به عنوان لوله فرعی در آبیاری و انتقال آب در اراضی کشاورزی و آبیاری باغها و گلخانه ها استفاده می شود.

این لوله ها همچنین امکان نصب انواع دریچه ها و چکه ها را دارند که در بازار موجود است و 100 درصد با کلیه اتصالات استاندارد سازگار است. کاربرد این لوله های پلی اتیلن 3 اینچی: آبیاری معمولی و انتقال آب، سیستم های مختلف آبیاری قطره ای، تحت سیستم های آبیاری تحت فشار، آبیاری آبپاش و نقطه مرکزی، سیستم های آبیاری خطی و خطی.

جنس این لوله پلیکا 6 اینچ ها از مواد اولیه به نام پلی اتیلن بوده است که جهت تولید آن مورد استفاده قرار می گیرد. میزان کیفیت و کارایی این لوله در سطح دنیا برای همه مشتریان ثابت شده است و همه به این دلیل از این لوله استفاده می کنند.

روش اتصال مورد استفاده برای لوله های پلی اتیلن مورد استفاده در آبیاری و آبیاری مخصوص کشاورزی معمولاً از طریق اتصال پیچ است که البته می توان از روش فیوژن باس نیز استفاده کرد. خاصیت لوله های مورد نظر به این صورت است:

  1. تولید شده از بهترین مواد برای اطمینان از عملکرد دقیق و بلند مدت
  2. در برابر اشعه ماوراء بنفش، اسیدها و مواد شیمیایی مورد استفاده در کشاورزی مقاوم است.
  3. اقتصادی بودن و داشتن حجم کم
  4. بهترین انتخاب برای کشت فصلی
  5. امکان نصب در هر دو عمق یا سطح خاک
  6. در برابر تنش هنگام نصب مقاوم است
  7. وزن کم
  8. کمترین فضای لازم برای ذخیره در انبار

عرضه لوله پلی اتیلن 3 اینچ فشار قوی

عرضه لوله پلی اتیلن 3 اینچ فشار قوی عرضه لوله های پلی اتیلن 3 اینچ فشار قوی در سطح بازار برای مشتریان با روش های متعددی می تواند صورت گیرد علاقمندان بهتر است که این لوله های پلی اتیلن را به صورت عمده خرید کنید چون در این صورت محصول را با حداقل قیمت به دست کی آورید.

وزن لوله پلی اتیلن به موارد خاصی بستگی دارد که باید تعیین شده تا بتوان وزن لوله را تخمین زد. عرضه لوله 3 اینچ در سطح کشور همان طور که گفته شد با روش های خاصی صورت می گیرد.

تماس با ما