جستجو کردن

صادرات لوله پلی اتیلن 630 به خارج

لوله پلی اتیلن 630 از جمله لوله هایی است که از جنس پلیمر می باشد این نوع از لوله قطر بسیار زیادی دارد و به دلیل داشتن قطر بالا عموما در خطوط اصلی استفاده می شود ؛ این لوله ها به دلیل ساخته شدن از پلیمر مقاومت بالایی دارند و از مشتقات نفت محسوب می شوند.

صادرات لوله پلی اتیلن 630 به خارج

ویژگی های لوله پلی اتیلن 630

 ویژگی های لوله پلی اتیلن 630 از جمله ویژگی های لوله 630 پلی اتیلن این است که ساخته شده از نفت می باشد یعنی جزو مشتقات نفت محسوب می گردد همانند پلاستیک که از مشتقات نفت است.

پلیمر ها درشت مولکول هایی محسوب می شوند که مقاومت مناسب دارند و به سادگی از بین نمی روند و طول عمر بالایی را دارا می باشند.

از لوله های پلی اتیلن 630 در مواردی همچون انتقال آب برای کشاورزی ، انتقال فاضلاب ، آب دریا و….مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ اصلی این لوله ها مشکی می باشد اما خط هایی با رنگ های مختلف دارد که هرکدام از نوع خط ها نشان دهنده کاربرد این لوله ها می باشد به عنوان مثال اگر شخصی یا پروژه ای در حین حفاری ناگهان به لوله ای برخورد کردند بتوانند از طریق رنگ روی خطوط تشخیص بدهند که لوله انتقال دهنده چی چیزی می باشد.

این لوله ها که از جنس پلیمر می باشند استاندارد های ویژه ای باید داشته باشند استاندارد هایی که  مهندسین اصلی تعیین می نمایند و باید پاسخگوی نیاز های اصلی و کاربردی باشد یعنی با توجه به کاربردی که دارند حتما مواد تشکیل دهنده متناسبی باید داشته باشند.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن 630 در بازار

قیمت فروش لوله پلی اتیلن 630 در بازار قیمت فروش لوله پلی اتیلن نسبت به کارایی که دارد و با توجه به این که جزو مشتقات نفتی می باشد ارزان قیمت محسوب می شود.

شرکت ما در تولید لوله پلی اتیلن از تمام استاندارد های لازم پیروی کرده و در ساخت این نوع از لوله ها استفاده نموده است.

با توجه به تمام استاندارد هایی که رعایت نموده ایم توانسته ایم کالای خود را به سایر کشور ها صادر کنیم.

صادرات برای هر کشوری جزو امتیازات مثبتی در نظر گرفته می شود که باعث ارز آوری به کشور می گردد و همچنین افتخاری برای شرکت صادر کننده محسوب می گردد.

علاوه بر صادرات ، شرکت ما به دلیل اشتغال زایی بالایی که داشته است جزو شرکت های بسیار مهم شناخته می شود و کالایی که ما در شرکت خود تولید می کنیم بسیار کاربردی می باشد و در پروژه های عمرانی استفاده فراوانی دارد.

ناگفته نماند قیمت هایی را که ما به خریداران عزیز پیشنهاد می دهیم بسیار مناسب می باشد اما به دلیل تغییراتی که در قیمت کالا ها و اجناس در کشور ما وجود دارد نمی توان گفت که قیمت ها ثابت می باشد بنابراین از شما خواهشمندیم اکر می خواهید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید با واحد های فروش شرکت ما تماس حاصل نمایید.

تماس با ما