جستجو کردن

صادرکننده نوار تیپ پلی اتیلن با کیفیت

آبیاری کردن یکی از مراحل مهم رشد و پرورش گیاه است. نوار تیپ پلی اتیلن یکی از محصولات تولیدی برای آبیاری محصولات است که دارای مزایای زیاد در هنگام استفاده و قیمت و کیفیت بالا هنگام خریداری است. در این مطلب کوتاه قصد داریم با این محصول بیشتر آشنا شویم.

صادرکننده نوار تیپ پلی اتیلن با کیفیت

نوار تیپ پلی اتیلن مناسب برای کشت فصلی

نوار تیپ پلی اتیلن مناسب برای کشت فصلی امروزه به دلیل محدودیت‌هایی که منابع آب در کشور ما دارند، و از طرف دیگر افزایش جمعیت و تنوع تغذیه که در مردم جامعه شاهد هستیم و نیاز به تولید محصولات کشاورزی متنوع در حجم بالا داریم، لازم است روشهای مدرن با حداقل هدر رفتن آب را برای کشاورزی انتخاب کنیم.

نوار پلی اتیلن ابزاری است که برای آبیاری قطره ای انواع محصولات کشاورزی به کار می رود. چه محصولاتی که ردیفی کاشته می شوند، مثل کاهو، فلفل، کلم و… چه گیاهانی مثل گندم و برنج و حبوبات و ذرت که مدل کاشت آنها منظم نیست.

این محصولات باید منظم و به طور فصلی آبیاری شوند تا به خوبی رشد کنند و محصول بدهند. در روش قطره ای با لوله تیپ دیگر نیاز نیست که به صورت تک تک به همه قسمتها برویم و کار آبیاری را انجام بدهیم. یا اینکه مجبور باشیم از لوله های سخت برای آبیاری استفاده کنیم.

بلکه به کمک لوله های نرم و انعطاف پذیر و در عین حال مقاوم تیپ پلی اتیلن، با فعال شدن یک سیستم مرکزی، آب وارد تک تک لوله ها شده و مستقیم به سمت گیاه می رود. سپس مقدار معینی از عمق خاک را خیس می کند. بعد از اتمام آبیاری هم دوباره به شکل نواری برمی گردد.

بر روی هر کدام از نوارها هم یک دریپر یا یک پلاک قرار دارد که به صورت قطره چکانی آب را از لوله به بیرون هدایت می کند.

این فرآیند باعث می شود:

  1. هیچ هدر رفتی در آب صورت نگیرد.
  2. کار آبیاری به دقت و به راحتی انجام شود.
  3. آب دقیقا به محل رویش گیاه برود و در اطراف آن آبی ریخته نشود تا باعث رشد علفهای هرز شود‌.

برای انتخاب نوار تیپ پلی اتیلن که مناسب آبیاری فصلی باشد باید دقت کنیم محصولی را انتخاب کنیم که دارای ویژگیهای زیر باشد:

  • مدلی از لوله را انتخاب کنید که محکم و مقاوم و در عین حال وزن مناسبی داشته باشد تا حمل آن راحت صورت بگیرد.
  • هنگام خرید به اتصالات لوله و پلاک و قسمت قطره چکانی دقت کنید تا سالم بوده و معیوب نباشند.
  • اطمینان کسب کنید که لوله خریداری شده در مقابل آفتاب و سرما و گرما و ضربه مقاومت کافی را دارد تا هنگام استفاده در کشاورزی زود از بین نرود.

مدل و مقداری از نوار که می خواهید تهیه کنید بستگی مستقیم به مساحت زیر کشت و آب و هوای محل کشت دارد. با داشتن اطلاعات کافی از این دو مورد می توانید مقدار و مدل مناسب لوله برای آن منطقه را تهیه کنید.

ارائه کننده بهترین نوار تیپ پلی اتیلن ایرانی

ارائه کننده بهترین نوار تیپ پلی اتیلن ایرانی ارتباط با تولید کنندگان و مراکز فروش معتبر ارائه نوار تیب (نوار تیپ در عنوانها اشتباه نوشته شده) برای خریداران محترم حائز اهمیت است، زیرا در این صورت خریدی مطمئن و به صرفه خواهند داشت.

طبیعی است که خرید عمده از طریق نمایندگان فروش و عرضه مستقیم کالا، به صرفه ترین نوع خرید خواهد بود.

خریداران محترم برای کسب اطلاعات کامل از انواع مدلها، مراکز ارائه، قیمت به روز و هر نوع مشاوره مربوط به لوله تیپ پلی اتیلن می توانند از طریق قسمت تماس همین سایت اقدام کنند و با کارشناسان و مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنند.

تماس با ما