جستجو کردن

عرضه لوله پلی اتیلن 500 ارزان قیمت

لوله های پلی اتیلن از جمله بهترین لوله ها به شمار می آیند که دارای مزایای زیادی هستند و برای بسیاری از کارهای لوله کشی از آنها به میزان زیادی استفاده می شود. امروزه عرضه انواع لوله پلی اتیلن 500 ارزان قیمت که کاربردهای گسترده ای دارند از روش های مختلفی انجام می شود تا خریداران به راحتی بتوانند آنها را نیاز داده و دریافت کنند.

عرضه لوله پلی اتیلن 500 ارزان قیمت

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 500

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 500 لوله پلی اتیلن 500 گونه ای از مرغوب ترین لوله های با سایز قطر بزرگ است که جهت تقسیم و انتقال آب، هدایت فاضلاب های شهری و صنعتی و… استفاده های زیادی دارد که به صورت شاخه ای تولید می شوند و از جمله مشخصات فنی لوله 500 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در تولید آنها از مواد پلی اتیلنی با بهترین درجه خلوص استفاده می شود از این رو از استحکام بسیار بالایی برخوردارند و قابل استفاده برای لوله کشی های داخل زمین و نیز روی زمین هستند.
  2. این لوله ها معمولا در شاخه های 12 متری تولید می شوند.
  3. برای اتصال این شاخه ها به یکدیگر از روش جوش لبه به لبه در آنها استفاده می شود.
  4. میزان رسوب پذیری در آنها بسیار اندک است.
  5. بده حجمی در این لوله ها بسیار خوب است و توان انتقال بالایی دارند.
  6. میزان ضخامت آنها بسیار بالا است و بسیار محکم هستند.
  7. طول عمر بالایی دارند و جزو بهترین گزینه ها برای انواع لوله کشی به شمار می آیند.

شرکت تولید انواع لوله پلی اتیلن

شرکت تولید انواع لوله پلی اتیلن  لوله های پلی اتیلنی انواع مختلفی دارند و به علت ویژگی ها و برتری هایی که نسبت به سایر لوله دارند، بسیار مورد توجه قرار می گیرند و با استفاده از آنها بسیاری از لوله کشی ها به خوبی انجام می شود.

امروزه در شرکت تولید انواع لوله پلی اتیلن گونه های بسیار مرغوبی از لوله ها تولید می شود که تمامی ویژگی های لازم برای یک لوله خوب را دارا می باشند و استفاده از آنها یقینا رضایت و خرسندی مصرف کننده را به دنبال خواهد داشت.

این لوله ها به صورت کاملا استاندارد تولید می شوند و برای تمامی موارد لوله کشی بهترین کارایی را دارند.

در این شرکت قیمت و نرخ روز لوله ها با توجه به موارد مختلفی مانند قطر لوله ها و میزان ضخامت آنها تعیین می شود و در حالت کلی قیمت مصوب برای آنها در مقایسه با قیمت و ارزش واقعی آنها بسیار ارزان تر است و خرید آنها از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.

تماس با ما