جستجو کردن

فروشنده انواع نوار تیپ آبیاری درجه یک

اگر از باغداران و کشاورزان عزیزی هستید که به دنبال صرفه جویی در مصرف آب و سموم کشاورزی، همه جا را زیر پا گذاشته اید، تا راهی برای این تصمیم ارزشمند پیدا کنید؛ به شما تبریک می گویم، چون شما می توانید با خرید لوله فلزی 12 اینچ و  یک نوار تیپ آبیاری درجه یک و ارزان قیمت، نه تنها در مصرف آب صرفه جویی کرده، بلکه بسیار اقتصادی عمل کنید و به طبیعت فرصتی دوباره جهت ترمیم و بازسازی بدهید.

 

 

فروشنده انواع نوار تیپ آبیاری درجه یک

مکان های مناسب نصب نوار تیپ آبیاری

مکان های مناسب نصب نوار تیپ آبیاری نوار تیپ در واقع یک وسیله ساده برای جنگ با هزینه های هنگفت آبیاری و سموم کشاورزی است.

شاید برای شما جالب باشد که این شیوه آبیاری می‌تواند شما را از شر بسیاری از آفات خلاص کرده و نیاز محصولاتتان به سموم را بسیار کاهش می دهد؛ بدین گونه شما کمتر از مواد شیمیایی استفاده کرده و به زمین کشاورزی خود آسیب نمی زنید و همچنین این هزینه را متقبل نخواهید شد و بنابراین سموم بیشتری نیز تهیه نخواهید کرد.

علاوه بر این  شما با استفاده از آبیاری قطره ای می توانید از هدر رفت آب جلوگیری کرده و آب کافی به تمامی محصولاتتان را برسانید. شما با این روش می توانید آب را آن‌گونه که مورد نیاز گیاهان است هدایت کنید. شما می توانید با نصب آن ها به صورت عمودی و موازی کل زمین تان را تحت پوشش قرار داده و با کمترین قیمت به بیشترین نتیجه برسید.

نوارهای تیپ از جنس پلی استر بوده و بسیار مقاومند. این نوار ها بسیار کاربردی هستند می توان گفت یکی از از کاربرد های آن ها عایق بودنشان در برابر جریان الکتریسیته است، شما می توانید برق رسانی به زمین خود را نیز به همین روش انجام دهید و سیم‌های برق را با همین نوارها عایق کنید. این یکی از کاربردهای رایج این نوارها در زمین های کشاورزی و همچنین برخی از ادارات است و از باقیمانده این نوارها نیز استفاده می کنند و این خود یک شگفتی است.

به طور خلاصه به چند مزیت این محصول اشاره می کنیم:

  1. قابلیت نصب سریع و آسان
  2. وزن پایین و در نتیجه قابلیت حمل و نقل آسان
  3. قابلیت استفاده در همه جا
  4. اتصالات ارزان و ساده که حتی به صورت دستی و آماتور میتوان انجام داد.
  5. جنس پلیمری آن از جلبک و خزه بستن بر روی آن جلوگیری می‌کند و همچنین رسوبات معدنی و جرم‌ها نمی‌تواند آن را مسدود کرده و کارایی آن را مختل کند.
  6. جنس پلیمری این نوارها در برابر اشعه یو وی مقاوم بوده و همچنین می‌توان گفت کودهای شیمیایی و سموم و اسپری های مخصوص کشاورزی نمی‌توانند آن را نابود کنند.
  7. صرفه جویی در مصرف آب و سموم کشاورزی
  8. شما با استفاده از نوار تیپ می‌توانید از رشد بی رویه علف های هرز در زمین کشاورزی خود جلوگیری کنید، چرا که مواد غذایی و آب کافی به آنها نمی رسد و این خود یک نعمت است.
  9. در نهایت می‌توان گفت نوارهای تیره به فشار آب پایین نیاز دارند و شما مجبور به تهیه پمپ های گران قیمت نیستید و همچنین برق کمتری نیز مصرف می کنید.

لوله و اتصالات گازی سپنتا و نوارهای تیپ مناسب جهت تمامی اراضی، خصوصاً مناطق کم آب است؛ و شما را در حفظ و نگهداری از محصولات و دسترنج زحماتتان یاری میکند.

محافظت از زمینی که در آن زندگی می‌کنیم وظیفه ی ماست و برای داشتن زمینی سبز و آسمانی آبی تر و زندگی زیباتر باید بکوشیم تا آنچه در اختیار ماست، به نیکوترین روش مصرف کرده و از بابت تمامی نعمات شکرگزار باشیم. یک قطره آب که امروز هدر رود، می تواند اقیانوس فردا را خشک کند.

قیمت خرید نوار تیپ آبیاری درجه یک

قیمت خرید نوار تیپ آبیاری درجه یک آیا برای خرید نوار درجه یک و و یک واحد نصب نوار تیپ کل اینترنت را زیر و رو کرده و در آخر به این جا رسیده اید؟!

باید بگویم بالاخره به مقصد رسیده اید.

تماس با ما