جستجو کردن

فروشندگان لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر در کشور

لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر بر اساس قطری که دارد نامگذاری شده است. این محصول از با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می گردد. موارد استفاده از لوله 25 میلیمتری، انتقال آب و گاز می باشد. برای انتقال آب، این لوله ها را در زمین های کشاورزی، گلخانه ها،  باغات و … قرار می دهند. این محصولات دارای دریچه ها و دریپرهای رایج هستند. فروشندگان لوله پلی اتیلن در کشور بهترین محصولات را عرضه می کنند.

 

فروشندگان لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر در کشور

مقاومت انواع لوله پلی اتیلن

مقاومت انواع لوله پلی اتیلن مقاومت انواع لوله پلی اتیلن به عوامل مختلفی بستگی دارد. در متن زیر به معرفی انواع لوله ها از جنس پلی اتیلن خواهیم پرداخت و ضخامت هر یک را مورد بررسی قرار خواهیم داد. از جمله انواع لوله پلی اتیلن عبارتند از:

  1. انواع لوله هایی که تک جداره هستند و نسبت به لوله های دیگر این جنس مقاومت کمتری از خود نشان می دهند.
  2. لوله هایی که دو جداره کاروگیت می باشند، به دلیل دارا بودن دو لایه، از استحکام بیشتری برخوردار هستند.
  3. محصولاتی که مخصوص آبیاری هستند و از ضخامت مناسبی برخوردارند و در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم می باشند.
  4. انواعی که PEX نام دارند.
  5. لوله هایی که  PERT نامیده می شوند.

لوله هایی با ضخامت 25 از جنس پلیمر می باشند و تحت فشار 2 تا 40 بار، در قطره های مختلف، می توان از آنها استفاده نمود. برای انتقال و توزیع محصولاتی مانند آب، گاز و شبکه های انتقال مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل ویژگی های خاصی که دارند، استفاده از آنها به سرعت رشد کرد.

لوله های تک جداره در استاندارد های مختلفی برای آب رسانی و گاز رسانی تهیه می گردند. طی 50 سال گذشته علم تولید لوله های پلی اتیلنی و اتصالات مربوط به آن، پیشرفت زیادی کرده است، تا جایی که توانسته جایگزین مناسبی برای انواع لوله های PVC، فلزی، چدنی و GRP گردد.

شرکت تامین لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

شرکت تامین لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر تامین لوله پلی اتیلن در سایز های مختلف بخصوص 25 میلیمتر انجام می پذیرد. این کالا اغلب برای ایجاد انشعابات گاز، جهت آبیاری زمین، انتقال گاز، راه اندازی سیستم آبیاری قطره ای، ایجاد آبیاری بارانی، آبیاری به روش سنتر پیوت، آبیاری با ایجاد فشار و … استفاده می شوند.

زمانی که برای انتقال گاز از این محصول استفاده می شود، حتما باید در آن اتصالات الکتروفیوژن به کار برد. در اکثر مواقع، جهت اتصال لوله های 25، از اتصالات پیچی یا جوش لب به لب، استفاده می نمایند. شرکت تامین لوله پلی اتیلن در سایز 25 میلیمتری، محصولات خود را به صورت عمده و با تخفیفات ویژه ارائه می کنند.

تماس با ما