جستجو کردن

فروشگاه عرضه نوار تیپ پی وی سی

در فروشگاه عرضه انواع نوار تیپ پی وی سی این محصول در کیفیت های مختلف و در ضخامت های متنوع معرفی می شود که هر یک از این محصولات  لوله و اتصالات پارس پلاست  دارای مزایای منحصر به فرد هستند و تمامی آنها در راستای صرفه جویی در مصرف آب، و به خاطر نصب و استفاده آسان دارای طرفداران زیادی می باشند.

فروشگاه عرضه نوار تیپ پی وی سی

انواع نوار تیپ پی وی سی

انواع نوار تیپ پی وی سی لوله پلیکا 6 اینچ،نوار تیپ پی وی سی دارای نمونه های متفاوتی است که در ضخامت های مختلف تولید می‌شود. از این محصول برای آبیاری  قطره ای استفاده می شود.

آبیاری قطره ای یکی از بهترین شیوه های آبیاری در صنعت کشاورزی است که توانسته تحولات بسیار عظیمی در این صنعت ایجاد نماید. یکی از ابزار آلات مهم و حیاتی که در این شیوه آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد همین نوار تیپ است.

از نوار تیپ آبیاری بیشتر برای محصولاتی که به صورت ردیفی کاشته شده اند، استفاده می شود. این نوار های طی مصرف قابل تنظیم هستند و به راحتی می توانند برای محصولات کشاورزی گوناگون در عمق کم مورد توجه واقع شوند.

استفاده از نوار تیپ پی وی سی دارای مزایای فوق العاده است.  مهم ‌ترین این مزیت ها می توان به صرفه جویی در مصرف آب  اشاره کرد.

این نوارها به نوعی عمل می کنند که می توانند آب را در پای گیاه بریزند و با استفاده از این تجهیزات محصولات کشاورزی بیشتر در زمین های با عمق کمتر تولید می شوند.

اگر به معرفی انواع نوار تیپ پی وی سی  بپردازیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نوار  آبیاری پی وی سی پلاک دار
  • نوار آبیاری پی وی سی درز دار

در طراحی نوار آبیاری پی وی سی پلاک دار، سوراخ های مربوط به خروج آب به کمک پلاک تنظیم می شوند. نحوه استفاده از این محصول نسبت به نمونه های دیگر راحت تر است و امکان تنظیم میزان خروجی آب بیشتر می باشد.

انواع نوار پی وی سی به صورت حلقه ای و رول شده در بازار عرضه می شوند.

تولیدی نوار تیپ پی وی سی در ایران

تولیدی نوار تیپ پی وی سی در ایران واحد های تولیدی نوار پی وی سی در ایران در راستای استفاده از بهترین مواد اولیه می توانند این محصولات را در نمونه های مختلف با دوام بسیار مطلوب تولید نمایند.

همان طور که در مبحث قبل تر اشاره کردیم بیشترین مصرف نوار پی وی سی در صنعت کشاورزی برای آبیاری قطره ای صورت می پذیرد. در راستای این موضوع این محصولات در ظرفیت ها و کیفیت های مختلف تولید می شوند و برای تولید آنها از روش ها و ابزار آلات متفاوت استفاده می گردد.

تماس با ما