جستجو کردن

فروشگاه مرکزی لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر

لوله های پلی اتیلن، لوله های سیاه رنگی می باشند که با کشف خواص و مزایای آن ها امروزه در صنعت و تاسیسات استفاده های گسترده و بالایی از آن می شود.
این لوله فلزی 12 اینچ ها در سه نوع مختلف که با خطوط آبی (آبرسانی)، خطوط زرد (گاز رسانی) و خطوط قهوه ای (فاضلاب) از هم تفکیک شده اند، تولید می شوند.
خرید اتصالات لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر، با قیمت عمده و مناسب در فروشگاه مرکزی این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

 

 

 فروشگاه مرکزی لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر

کاربرد لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر

کاربرد لوله پلی اتیلن 200 میلیمترلوله و اتصالات گازی سپنتا  های پلی اتیلن به سبب ساختار شیمیایی منحصربفردی که دارند، کاربرد های بسیاری در صنعت دارند.
لوله های پلی اتیلن از گونه ای از پلیمر مصنوعی به همین نام به دست می آید.
مهمترین خصوصیات این لوله ها مقاومت بالای آن ها در برابر ضربه و فشار در دمای بسیار پایین است. همچنین مقاومت بالایی در برابر مواد خورنده و سایش دارند.
لوله های پلی اتیلن از لحاظ ضخامت گونه های متنوعی دارند.
لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر یا همان 20 سانتیمتر یکی از انواع سایز های مختلف خانواده این لوله ها می باشند.
مهمترین کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 200 میلیمتر در تاسیسات لوله های انتقال آب می باشند.
اتصالات و شیر فلکه این لوله ها بسیار پرکاربرد و حیاتی می باشند لذا از آن ها برای انتقال آب آشامیدنی و کشاورزی و آبیاری باغات و گلخانه ها استفاده بالایی می شود.
خرید لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر برای استفاده در سیستم های آبیاری قطره ای، سیستم آبیاری تحت فشار و سیستم آبیاری بارانی انتخاب بسیار مناسبی است.

قیمت خرید لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر

قیمت خرید لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر کاربرد لوله 200 میلیمتر پلی اتیلن ها همواره در حال افزایش است. به همین خاطر تقاضای خرید و تولید آن ها نیز بالاست. بنابراین قیمت خرید این لوله ها برای مصرف کنندگان آن از اهمیت بالایی بهره مند است.
لوله پلی اتیلن رابطه مستقیمی با نفت دارد زیرا مواد تشکیل دهنده این لوله ها از نفت است، بنابراین قیمت آن ها نیز با قیمت جهانی نفت تداخل و رابطه مستقیم دارد. امروزه قیمت خرید لوله اتیلن 200 میلیمتر بر طبق قیمت نفت روز به روز در حال افزایش است. قیمت این لوله ها تحت شرایطی می باشند، که یکی از آن ها خلوصی مواد تشکیل دهنده در آن است. میزان استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخت این لوله ها در قیمت گذاری آن تاثیر پذیر می باشد لذا مسلما کارخانجاتی که از مواد اولیه با کیفیت و خالص در تولیدات خود استفاد می کنند، قیمت محصولاتشان نیز بالاتر از تولیدی های نامرغوب و بی کیفیت است.

تماس با ما