جستجو کردن

فروش عمده لوله آبیاری 2 اینچ در ایران

لوله آبیاری 2 اینچ یک از انواع لوله های آب می باشد که در صنعت کشاورزی کاربرد زیادی دارد . از این لوله ها برای انتقال آب استفاده می شود و در مصرف آب نیز تا حد امکان صرفه جویی می شود .

فروش عمده لوله آبیاری 2 اینچ در ایران

کاربرد لوله آبیاری 2 اینچ چیست؟

کاربرد لوله آبیاری 2 اینچ چیست؟ این لوله ها از مواد پلیمری ساخته می شوند.

کاربرد لوله 2 اینچ بیشتر در کشاورزی می باشد از این لوله ها بیشتر در زمینی هایی که زیر کشت گلخانه ای هستند استفاده می شود .

از این لوله می توان برای آبیاری ، کود دهی و …. استفاده کرد .

این لوله ها را در نزدیکی ریشه گیاه نصب می کنند تا آب و املاح مورد نیاز زودتر به ریشه گیاه برسد .

جنس این لوله ها باید به گونه ای باشد که به مرور زمان داخل آن جلبک تولید نشود و رسوبی داخل لوله ها ایجاد نشود . در کنار این لوله ها سوراخ هایی را تعبیه می کنند که آب کم کم به ریشه گیاه برسد .

از مهم ترین بخش های یک سیستم لوله کشی خطوط اتصال آن می باشد که اگر به درستی به یکدیگر متصل نشوند باعث خسارت های زیادی می شوند اتصال خطوط به صورت های مختلفی انجام می شود که لوله های آب کشاورزی با اتصال پیچ به یکدیگر متصل می شوند روش اتصال لوله های دو اینچ نسبت به سایر لوله ها بسیار آسان تر می باشد بدون وجود اتصالات خطوط لوله به هم وصل نمی شوند و کار انتقال آب به درستی انجام نمی شود.

لوله های دو اینچ اگر با استانداردهای مطمئنه تولید شوند مزایای زیادی دارند:

این لوله ها در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند.

در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم اند.

در برابر اشعه ماورا بنفش مقاومت دارد.

حمل و نقل آن آسان است.

سطح آن مسطح است.

کم حجم است.

کم هزینه می باشد.

انعطاف پذیر است.

آن رامی توان روی سطح و در عمق نیز نصب کرد.

همچنین در انبار جای کمی می گیرد.

شرکت عرضه لوله آبیاری 2 اینچ

شرکت عرضه لوله آبیاری 2 اینچ عرضه لوله آبیاری در بازار به صورت عمده می باشد و فروش آن هم به صورت حضوری است و هم به صورت اینترنتی انجام می شود اگر قصد خرید این محصول را دارید باید قبل از خرید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و با متخصصان این امر مشورت کنید در خرید این محصول باید در کیفیت آن  دقت کنیم تا یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشیم و در انجام کار های روزمره خود از آن استفاده کنیم.

تماس با ما