جستجو کردن

فروش عمده نوار تیپ تی اف پی درب کارخانه

در سیستم های آبیاری کشت ردیفی، از لوله های مخصوص کار می گیرند که یکی از بهترین ها، نوار تیپ تی اف پی است. قابل ذکر است که فروش عمده چنین کالایی با قیمت درب کارخانه صورت می گیرد و به این ترتیب، مشتریان می توانند به راحتی یک محصول مرغوب با نرخ های بسیار مناسبی را تهیه کنند.

فروش عمده نوار تیپ تی اف پی درب کارخانه

جنس نوار تیپ تی اف پی چیست؟

جنس نوار تیپ تی اف پی چیست؟ جهت آبیاری زمین های مختلفی که در کشت های فصلی انجام می شود، از نوار تیپ ها به شکل گسترده ای استفاده می نمایند. این نمونه از لوله ها، در اصل برای سیستم قطره چکان تولید می شوند. اما صحبت ما روی این موضوع است که جنس نوار تیپ تی اف پی چیست؟

باید اشاره کنیم که شرکت های گوناگون، امروزه برای بهبود کیفیت کالاهای خود، از جنس های درجه یک کار می‌ گیرند که همانا، پلیمرها می باشند. آنان در حال حاضر، جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی و نامرغوب پلاستیک شده اند که بهره وری مطلوبی دارند. نوار تیپ های تی اف پی نیز از این پلاستیک های با کیفیت ساخته می شوند.

از آنان بیشتر در کشت این سبزیجات و گیاهان استفاده به عمل می آورند:

  • کشت گوجه فرنگی و فلفل
  • سیب زمینی و توت فرنگی
  • پیاز، آفتابگردان و ذرت
  • خربزه، هندوانه و محصولات دیگر جالیزی

باید بیان نمود که این نوار تیپ ها برای هر شرایط آب و هوایی و همینطور خاک های گوناگونی مناسب هستند. به دلیل انعطاف بالایی که در دارند، در زمین های ناهمواره نیز قابل اجرا می باشند. روی هم رفته، جنس نوار تی اف پی درجه یک باعث شده تا این محصول، کاربرد زیادی پیدا کند.

قیمت خرید نوار تیپ تی اف پی

قیمت خرید نوار تیپ تی اف پی لوله های تولید شده توسط برند تی اف پی مشخصات خاص خود را داشته و از سوی دیگر، نرخ های متفاوتی هم دارند. قیمت خرید نوار این شرکت معروف با در نظر داشت نوع کاربری، ضخامت و نوع جنس تعیین می گردد.

نوع درزدار این نوارها را که تولیدی عرضه می کند، درزهای شان در فاصله ها 10، 20 و 30 سانتی متری ایجاد شده است. هر کدام از آنان به صورت رولی طول 1000 متری را دارند و از سوی دیگر، ضخامت هایشان 175 میکرون است. باید بگوییم وزن بیشتر این نوار تیپ ها بالای 11 کیلوگرم می باشد و فشار کاری، 1 بار است.

می توانید در هنگام خرید، انواع متفاوتی از این محصولات را سفارش داده و سپس آن را در مزارع خود به کار ببرید. استفاده از نوارهای تیپ، در کاهش سطح آب کمک زیادی می کند و یک سیستم نوین به شمار می رود.

تماس با ما