جستجو کردن

قیمت خرید دستگاه جوش لوله پلی اتیلن

دستگاه جوش لوله پلی اتیلن برای جوشکاری انواع لوله هایی با همین جنس به کار می رود. قیمت خرید دستگاه جوش لوله پلی اتیلن با استفاده از فاکتورهای مختلف مانند کیفیت و هزینه مواد اولیه مشخص می شود.

قیمت خرید دستگاه جوش لوله پلی اتیلن

سایزهای دستگاه جوش لوله پلی اتیلن

سایزهای دستگاه جوش لوله پلی اتیلن دستگاه جوش پلی اتیلن یکی از دستگاه های صنعتی است که برای جوش دادن لوله های تک جداره و دو جداره پلی اتیلن به کار گرفته می شود. این دستگاه در سایزهای زیر تولید می شود که هر کدام کارایی و کاربرد مخصوص به خود را دارند:

  • 160
  • 200
  • 250
  • 315
  • 400
  • 500
  • 630

این محصول با جنس بدنه ای از فولاد تولید می شود که دارای چندین عدد فک در اطراف آن می باشد. حرکت فک ها به واسطه اهرم های دستی انجام می شود. این دستگاه ضد ضربه است و با دقت و سرعت بالا به تولید انواع لوله در تناژ بالا می پردازد.

تیغه های دستگاه ضد سایش هستند. برای اتصال لوله های فاضلابی و آبرسانی از این دستگاه استفاده می شود که یکی از روش های جوش دادن آن به صورت لب به لب می باشد. دو تا از مدل های پر کاربرد این دستگاه جوش، برقی و گازی است که هر دو نوع کاربرد مخصوص به خود را دارند. یکی از قطعات این دستگاه سیم نسوز می باشد که در برابر حرارت مقاوم است.

تولیدکننده دستگاه جوش لوله پلی اتیلن در ایران

تولیدکننده دستگاه جوش لوله پلی اتیلن در ایران ایران دارنده برترین تولید کننده دستگاه جوش لوله پلی اتیلن است که از بهترین مواد فولادی و قطعات در ساخت این محصول به کار می برد. سایزهای دستگاه جوش بسیار متنوع هستند و آماده ارسال به کارخانجات صنعتی لوله پلی اتیلن می باشند.

انواع این دستگاه در صنعت به کار گرفته می شود و چند عدد آن پاسخگوی نیاز تولید کنندگان انواع لوله می باشد. دستگاه ها و ماشین آلات فوق پیشرفته ای در جهت تولید و ساخت این دستگاه در خط تولید قرار داده شده است.

ایران علاوه بر تولیدکننده، صادرکننده این دستگاه به بسیاری از کشورها نیز می باشد. فولاد با مقاومت بالایی که در برابر ضربه و حرارت دارد بهترین گزینه به عنوان متریال این محصول می باشد. برای خرید این کالا با قیمت تولید می توان با فروشندگان حاضر در این مجموعه به صورت تلفنی تماس برقرار نمود و به سفارش آ اقدام کرد.

سفارشات عمده کاهش هزینه ها را برای خریداران و صاحبان صنایع در پی دارد. همچنین برای دریافت محصول و دیگر مشخصات می توان با فروشندگان مشورت نمود. ارسال این محصول با استفاده از حمل و نقل ویژه صورت می گیرد. این دستگاه دارای طرح، مدل و رنگ های مختلف می باشد.

تماس با ما