جستجو کردن

قیمت خرید لوله پلی اتیلن تحت فشار

لوله‌های پلی اتیلن از گرانول‌های پلی اتیلن ساخته می‌شوند. گرانول‌های پلی اتیلن از مشتقات نفت می‌باشند و در پتروشیمی‌ها تولید می‌شوند. یکی از پرکاربردترین مصارف گرانول پلی اتیلن تولید لوله پلی اتیلن تحت فشار می‌باشد. قیمت خرید لوله پلی اتیلن تحت فشار

کاربرد لوله پلی اتیلن تحت فشار

کاربرد لوله پلی اتیلن تحت فشار لوله‌های پلی اتیلن در صنایع متفاوتی کاربرد دارند.

این لوله‌ها با توجه به گرید مواد اولیه آنها در پتروشیمی‌ها، صنعت نفت و گاز، انتقال آب و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از صنعت‌های که امروزه به خاطر خصوصیات این لوله در آن بسیار پر کاربرد هست صنعت کشاورزی و باغداری می‌باشد.

در کشاورزی به علت استفاده از روش‌های آبیاری نوین از جمله آبیاری قطره‌‌ای، آبیاری بارانی و غیره نیاز به لوله‌های می‌باشد که ضریب هیزن ویلیام آن بالا باشد تا اصطکاک آب در آن کمتر شود، این خصوصیت در لوله پلی اتیلن به راحتی پوشش داده است و نیاز کشاورزان را توانسته مرتفع کند.

لوله‌های پلی اتیلن از خصوصیات دیگری شامل غیر سمی بودن (که در صنعت کشاورزی بسیار پر اهمیت است)،

عایق بودن در برابر حرارت (که مانع از تبخیر و گرم شدن آب لوله‌ها می‌شود به خصوص در زمین‌های که لوله‌ها بر روی زمین قرار دارند)،

عایق بودن در برابر برق،

مقاومت شیمیایی بالا،

ضربه پذیر بودن (که باعث شکستگی‌های مکرر در هنگام جابه جایی نمی‌شود)،

مقاومت بالا در برابر خوردگی،

انعطاف پذیری بالا و سبک بودن آنها می‌توان اشاره نمود.

یک ویژگی بارز لوله پلی اتیلن که در زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها بسیار پر اهمیت است ویژگی آرام ترک بودن این نوع از لوله‌ها می‌باشد.این خاصیت باعث می‌شود تا در صورت ایجاد سوراخ و یا ترک و یا حتی شکستگی، امکان بیشتر شدن و گسترش آن وجود ندارد و در کمترین زمان و به راحتی می‌توان اقدام به تعمیر آن قسمت نمود.

این ویژگی باعث می‌شود تا در صورت ایجاد چنین مشکلی در خطوط آبرسانی، کل خطوط به یکباره از کار نیفتد و موجبات خسارت‌های فراوان را فراهم نکند. بر اساس خصوصیات ذکر شده، کاربرد لوله تحت فشار در صنعت‌های گوناگون امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن تحت فشار

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن تحت فشار کارخانه جات تولید لوله پلی اتیلن تحت فشار با استفاده از مواد اولیه نو لوله‌هایی با کیفیت بالا را در بازار مصرف عرضه می‌نمایند. این لوله‌ها که در قطر‌ها و متراژهای متفاوت تولید می‌شوند به راحتی قابل استفاده هستند. فروشگاه آنلاین همین سایت نیز انواع لوله‌های پلی اتیلن با کیفیت را جهت رفاه حال خریداران به همراه اتصالات مورد نیاز با قیمت‌هایی کاملا مناسب عرضه نموده است. تمامی لوله‌های ارائه شده در این سایت از مواد نو پلی اتیلن تولید شده اند.

تماس با ما