جستجو کردن

قیمت خرید نوار تیپ زیرسطحی در ایران

روش های آبیاری زمین های مختلف زیر کشت، گوناگون است. عموماً برای این منظور شیوه های رو و زیر سطحی را به کار می گیرند. اما باید بگوییم که در این زمینه، نیاز به استفاده از لوله های خاصی می باشد. در این مطلب، نگاهی اجمالی به نوار تیپ زیرسطحی و قیمت خرید آن در ایران می اندازیم و بیشتر با این محصول آشنای تان می کنیم. قیمت خرید نوار تیپ زیرسطحی در ایران

کاربرد نوار تیپ زیرسطحی

کاربرد نوار تیپ زیرسطحی لوله هایی که جهت آبیاری زمین های کشاورزی به کار گرفته می‌ شوند، انواع مختلفی دارند. در این بخش، به معرفی و کاربرد نوار تیپ زیرسطحی می پردازیم. همانطور که از نام این محصول پیدا است، از چنین نوارهایی در زیر خاک استفاده می کنند که می تواند در عمق کم یا زیاد صورت گیرد. 

باید بگوییم، بیشتر در کشت های ردیفی و گیاهانی که در زمره جالیزدارها به شمار می روند، این سیستم آبیاری به کار گرفته می شود. ولی نوارهایی که به استفاده می گردند، باید ویژگی های گوناگونی داشته باشند که برخی از آنان عبارتند از: 

  • در برابر عوامل مختلفی از جمله مواد شیمیای موجود در خاک، رطوبت و رسوبات مقاوم باشد. 
  • انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. 
  • به راحتی ترک نخورد و نشکند. 
  • بتواند آبرسانی را به خوبی انجام دهد. 

در هر حال، نوار تیپ ها، ضخامت دیواره بسیار نازکی دارند که بیشتر میان 0.6 تا 0.1  میلیمتر می باشند. این نوع از نوار بیشتر برای سطح کشت استفاده می شوند و نوع زیر سطحی، ضخیم تر است. 

فروشگاه فروش نوار تیپ زیرسطحی

فروشگاه فروش نوار تیپ زیرسطحی نوار تیپ زیرسطحی، باید مناسب انتخاب شود و در نتیجه، نیاز است تا به فروشگاه های معتبر در این حوزه سر بزنید. فروش نوار زیرسطحی در برندهای گوناگونی انجام می شود و بهتر است که در حین تهیه، به موضوع استانداردها، کیفیت و حتی قیمت محصول دقت کافی را به خرج دهید. 

همان گونه که می دانید، در این سیستم آبیاری، لوله ها زیر سطح کشت قرار می گیرند و اگر محصول مرغوب نباشد، ممکن است که دردسرهای زیادی را به بار آورد و سبب گردد تا کشت شما حاصل خوبی ندهد. 

روی هم رفته، می توانید نوع درجه یک این لوله های قطره چکان را به صورت عمده و با متراژهای گوناگونی به راحتی از هر نقطه کشور به دست آورید. کافی است که به فروشندگان این سایت مراجعه کنید. جهت این کار، نیاز به تماس گرفتن با یکی از روش های زیر می باشد. 

به این صورت، خواهید توانست که نوار تیپ زیرسطحی خوب و ارزان قیمت را تهیه کرده و با خیالی آسوده از آن کار بگیرید.

روش های آبیاری زمین های مختلف زیر کشت، گوناگون است. عموماً برای این منظور شیوه های رو و زیر سطحی را به کار می گیرند. اما باید بگوییم که در این زمینه، نیاز به استفاده از لوله های خاصی می باشد. در این مطلب، نگاهی اجمالی به نوار تیپ زیرسطحی و قیمت خرید آن در ایران می اندازیم و بیشتر با این محصول آشنای تان می کنیم. 

قیمت خرید نوار تیپ زیرسطحی در ایران
تماس با ما