جستجو کردن

قیمت خرید و فروش نوار تیب آبیاری

قیمت خرید و فروش نوار تیب آبیاری در بازار  وابسته به نحوه خرید، خریدار است در راستای این موضوع توصیه می شود کسانی که نیاز  گسترده ای به مصرف این ابزار ها دارند خرید خود را به صورت عمده انجام دهند تا از قیمت های مناسب در این زمینه برخوردار شوند.

قیمت خرید و فروش نوار تیب آبیاری

کارایی انواع نوار تیب در کشاورزی

کارایی انواع نوار تیب در کشاورزی نوار تیپ آبیاری یکی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت کشاورزی است که برای آبیاری قطره ای و کشت های ردیفی و فصلی مورد استفاده قرار می گیرد.

کارایی انواع نوار تیپ در کشاورزی بسیار گسترده است و از این تجهیزات برای آبیاری میوه و سبزیجات فصلی استفاده می شود.  استفاده از انواع نوار تیب در صنعت کشاورزی بسیار گسترده است زیرا این تجهیزات می ‌توانند در بسیاری از زمین ها و جالیزار ها مورد استفاده قرار بگیرند.

همچنین نوار تیب به فشار آب زیادی احتیاج ندارد و در مزارعی که از ناهمواری برخوردار هستند بدون نیاز به تسطح زمین قابل استفاده می باشند.

نوارهای تیب در هنگام کشت به صورت مکانیزه در صنعت کساورزی می ‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

نوار های تیپ برای آبیاری قطره انواع سبزیجات، صیفی جات، گیاهان ردیفه، علوفه و سایر میوه ها مانند هندوانه، گوجه فرنگی، پیاز، سیب ‌زمینی، توت فرنگی و کشت های گلخانه ای بهترین گزینه هستند.

کارایی انواع نوار تیب در صنعت کشاورزی برای کاهش تلفات آب مورد توجه قرار می گیرد و در راستای استفاده از این تجهیزات تا حدودی می توان نسبت به کاهش مصرف آب کشاورزی اقدام کرد. از آنجایی که نوار آبیاری قطره ای یا همان تیب برای آبیاری های روی سطح و زیر سطح کم عمق مناسب هستند، تولید محصولات کشاورزی با کیفیت های بیشتر و مطلوب تر صورت می پذیرد. البته  در راستای استفاده از این نوار ها علاوه بر افزایش کیفی، افزایش کمی نیز در تولیدات کشاورزی دیده می شود.

کارخانه تولید نوار تیب

کارخانه تولید نوار تیب در کارخانه تولید نوار تیب آبیاری از مواد اولیه پلی اتیلن برای تولید این محصولات استفاده می شود. نوار های تیپ آبیاری به کمک  مواد اولیه پلی اتیلن با گرید سبک  خطی مورد تولید قرار می گیرند. در راستای این موضوع این محصولات بر خلاف انواع لوله های پلی اتیلن سخت، از نرمی و انعطاف بالایی برخوردار هستند.

از دیگر ویژگی ‌های مهم نوار تیب آبیاری با جنس پلی اتیلن می توان به مقاومت این محصول در برابر حرارت و اشعه ماورا بنفش اشاره کرد که این خاصیت علاوه بر استحکام بیشتر در برابر ترکیدگی، انعطاف ‌پذیری این  نوار ها را نیز فراهم می نماید.

تماس با ما