جستجو کردن

قیمت عمده لوله پلی اتیلن آب شرب

تقریبا ۵۰ سالی می باشد که صنعت لوله دچار دگرگونی شده است. باعث این دگرگونی ها و پیشرفت ها گاز اتیلن می باشد که در فرایند پلیمریزاسیون سنتز شده و انواع لوله های پلی اتیلن استفاده می شود. قیمت عمده لوله پلی اتیلن آب شرب با توجه به فشار کاری آن سنجیده می شود. به این صورت که هر چقدر فشار آن بالاتر باشد، علاوه بر وزن، قیمت لوله ها نیز بالاتر می رود.

قیمت عمده لوله پلی اتیلن آب شرب

مزایای مهم لوله پلی اتیلن آب شرب

مزایای مهم لوله پلی اتیلن آب شرب همانطور که می دانید چند سالی است که لوله های فلزی و چدنی جایگاه خود را به لوله های پلی اتیلن داده اند. زیرا این لوله ها مزایای خیلی بیشتری نسبت به لوله های قدیمی داشتند. در ادامه مطلب به مزایا و ویژگی های مطلوب لوله پلی اتیلن آب شرب می پردازیم:

  • اولین و مهمترین مزیت لوله پلی اتیلن ها این است که این لوله ها که مواد پایه تشکیل دهنده شان پلاستیک می باشد، در مقابل با زنگ زدگی و خوردگی مقاومت دارند. این لوله ها با گذشت زمان نمی پوسند. مقاومت بالای این لوله ها در مقابل هوازدگی، خوردگی، زنگ زدگی و پوسیدگی باعث انتخاب لوله های پلی اتیلن برای لوله کشی آب های شرب شده است.
  • جهان با مشکل کم آبی روبرو است و ایران نیز یکی از کشور هایی است که هدر رفت زیادی در مصرف آب به خصوص در کشاورزی دارد. با آبیاری درست و اصولی تا حدود زیادی این مشکل بر طرف می شود. لوله های پلی اتیلن با قابلیت استفاده آنها در آبیاری فشار قوی، سال هاست که جایگزین لوله های فلزی شده اند.
  • لوله های پلی اتیلن از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند. به راحتی طراحی می شوند. مخصوصا در لوله کشی آب شرب، فشار ناشی از نوسانات آب را که امری رایج در توزیع آب شهری است را تحمل می کنند.
  • همه این مزیت ها به علاوه طول عمر بالا باعث شده که لوله های پلی اتیلن انتخاب مناسبی برای لوله کشی های آب شرب باشد.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن آب

مرکز خرید لوله پلی اتیلن آب خوشبختانه چند سالی است که ایران به فناوری تولید لوله های پلی اتیلن دست یافته است. تولید کنندگان این لوله های با کیفیت و عالی با تولید این محصولات نیاز کشور را تامین کرده و حتی نیم نگاهی نیز به صادرات لوله پلی اتیلن دارند. مراکز خرید لوله پلی اتیلن در جای جای کشور به عرضه با کیفیت این محصولات می پردازند. با مراجعه به این مراکز می توانید از انواع لوله های پلی اتیلن دیدن فرمایید و همچنین از قیمت محصولات آگاه شوید‌. همچنین با مراجعه به سایت معتبر می توانید علاوه بر قیمت ها از ویژگی های محصولات مطلع شوید.

تماس با ما