جستجو کردن

قیمت فروش لوله پلی اتیلن 4 اینچ

لوله پلی اتیلن 4 اینچ از دیگر انواع لوله های پلی اتیلن موجود در بازار می باشد. قیمت فروش این محصول بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. در این مقاله به این لوله و موضوعات مربوط به آن خواهیم پرداخت.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن 4 اینچ

نحوه اتصال لوله پلی اتیلن 4 اینچ

نحوه اتصال لوله پلی اتیلن 4 اینچ لوله های پلی اتیلن به دلیل مزایای بیشماری که دارند، نقش بسیار عمده ای را در انتقال آب و … ایفا می کنند. این لوله ها مقاومت مکانیکی بسیار بالایی دارند. همچنین می توان به بالا بودن مقاومت سایشی و شیمیایی بسیار بالای آنها اشاره کرد.

دوام این محصولات بسیار بالا بوده و همین مسئله سبب کم شدن هزینه ها و عدم نیاز به تعویض سیستم آبرسانی و انتقال فاضلاب در بلند مدت می شود. قابلیت جابجایی و حمل راحت این محصولات از دیگر مزیت های آنها می باشد. همان گونه که می دانید از مزیت های این لوله نسبت به لوله های فلزی عدم زنگ زدگی آنها می باشد.

لوله های پلی اتیلن مزیت مهم دیگری دارند. این مزیت چیزی جز قابلیت نصب آسان نیست. این لوله ها انعطاف پذیری بالایی داشته و همین موضوع سبب باز بودن دست طراح و پیاده کننده سیستم مورد نظر می شود.

نحوه اتصال لوله های پلی اتیلن 4 اینچ شامل موارد مختلفی می شود. یکی از این روش ها روش جوش حرارتی می باشد. این روش خود به سه نوع جوش زینی، لب به لب و سوکتی صورت می پذیرد. در تمام این روش ها دو لوله مورد نظر به وسیله حرارت بالا به حالت ذوب رسیده و بافت های آنها در همدیگر ترکیب شده و سپس خشک شده و جوش می خورند. این جوش باید به دقت انجام شود که از نشتی مواد در حال عبور پیشگیری کند.

یکی از جوش های بسیار منحصر به فرد در اتصال لوله های پلی اتیلن به الکتروفیوژن معروف است. روش دیگر روش استفاده از اتصالات مکانیکی می باشد. انواع اتصالات نظیر کوپلینگ پیچی، کوپلینگ فشاری و … در این نوع اتصال مورد استفاده قرار می گیرند.

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن 4 اینچ

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن 4 اینچ تولید لوله پلی اتیلن امروزه یکی از مباحث مهم در صنعت می باشد. به دلیل استفاده بالای این محصول امروزه کارخانه های متعددی این لوله ها را در قطرهای مختلفی تولید می کنند.

یکی از این لوله ها، لوله پلی اتیلن 4 اینچ می باشد. البته این لوله با عنوان لوله 110 میلی متری نیز شناخته می شود. این لوله نیز کاربردهای فراوانی داشته و به منظور استفاده در صنایع مختلفی خریداری می شود.

چنانچه قصد خرید و یا آشنایی بیشتر با این محصول را دارید، کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

تماس با ما