جستجو کردن

قیمت فروش لوله پلی اتیلن 5 اینچ در کشور

لوله های پلی اتیلن به دلیل ویژگی ها منحصر به فرد دارای کاربردهای فراوانی در حوزه های مختلف صنعت می باشند. این لوله ها با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند. این لوله در قطر، اندازه و طول های مختلف تولید می شوند. لوله پلی اتیلن 5 اینچ یکی از پرکاربردترین انواع لوله های پلی اتیلن تولیدی می باشد.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن 5 اینچ در کشور

کارایی لوله پلی اتیلن 5 اینچ چیست؟

کارایی لوله پلی اتیلن 5 اینچ چیست؟ لوله پلی اتیلن 5 اینچ یکی از انواع لوله های پلی اتیلن می باشد که دارای کاربرد فراوان در صنعت آب و فاضلاب، کشاورزی، گاز و مواد نفتی می باشد. این لوله با استفاده از مواد پلی اتیلن مرغوب دارای گرید PE100 و PE50 تولید می شود.
لوله پلی اتیلن 5 اینچ بیشتر به عنوان شاه لوله کاربرد داشته و لوله های 4 و 3 اینچ از این لوله انشعاب می گیرند. این لوله در طول و اندازه های متفاوت به راحتی با استفاده از جوش لب به لب دارای قابلیت اتصال می باشد. دیواره صاف و یکنواخت این لوله باعث شده تا در برابر عبور سیالات دچار رسوب و گرفتگی نشود.
به علت مواد اولیه مورد استفاده در تهیه این لوله ها در برابر مواد و محیط های اسیدی دارای مقاومت بالایی هستند به همین دلیل در اثر نصب شدن در خاک های اسیدی یا قلیایی دچار آسیب و خوردگی نمی شود. این لوله به صورت کلاف با ضخامت بیشتر و همچنین به صورت شاخه های 6 متری تولید و به بازار عرضه می شوند.

  از جمله کارایی لوله پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در شبکه های آبیاری قطره های و بارانی در کشاورزی: استفاده از این لوله جهت آبیاری محصولات کشاورزی منجر به افزایش راندمان آبیاری، صرفه جویی در مصرف آب، افزایش عناصر مغذی و کود بر محصولات به دلیل عملکرد بالا و در نتیجه تولید محصولاتی با کیفیت و مرغوب شود.
  • مورد استفاده جهت جمع آوری آب های سطحی: این آب های سطحی می توانند حاصل بارش باران فراوان در معابر عمومی و یا طغیان به رودخانه باشند. این لوله ها می توانند بهترین انتخاب برای جمع آوری آبهای سطحی و هدایت آن ها به فاضلاب باشند.
  • کاربرد در انتقال فاضلاب شهری و روستایی: فاضلاب دارای ذرات معلق و ساینده بسیاری است علاوه بر آن عناصر باکتریایی مضر بسیاری در آن وجود دارد یکی از مناسب ترین موارد جهت استفاده در چنین محیط به شدت بیوشیمیایی لوله های پلی اتیلن می باشند که دارای دوام و مقاومت بالایی هستند.
  • کاربرد به عنوان پوشش محافظ کابل های برق
  • جهت انتقال گاز و مواد شیمیایی

سازندگان لوله پلی اتیلن 5 اینچ در ایران

سازندگان لوله پلی اتیلن 5 اینچ در ایران مراکز و کارخانه های معتبر و فراوانی در کشور در زمینه تولید محصولی با کیفیت و مرغوب فعال می باشند. سازندگان لوله 5 اینچ پلی اتیلن در کشور سعی در تولید محصولی با کیفیت با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و دانش روز دنیا دارند.
قیمت این محصول تحت تاثیر عوامل متعدد و مختلفی در بازار متغیر می باشد. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت لوله 5 اینچ می توان به قیمت و کیفیت مواد اولیه، نوسانات ارز، هزینه های جانبی تولید، هزینه حمل و نقل، میزان تقاضا و … اشاره کرد. جهت اطلاع از قیمت فروش این محصول با کیفیت می توانید با ما در تماس باشید.

تماس با ما