جستجو کردن

قیمت لوله آبیاری هوشمند کشاورزی در ایران

با استفاده از لوله آبیاری هوشمند کشاورزی می توان روش های ناکارآمد آبیاری را حذف کرده و گامی جدی در جلوگیری از مصرف بی رویه آب در این بخش برداشت.

اگر چه قیمت این سیستم آبیاری در ایران قدری گران است و‌ کشاورز باید هزینه بالایی را متحمل شود، اما در کل به نفع کشاورز تمام می شود.

لازم به ذکر است که قیمت لوله آبیاری هوشمند ایرانی در مقایسه با نمونه های خارجی نسبتا ارزان تر است.

قیمت لوله آبیاری هوشمند کشاورزی در ایران

نحوه کار با لوله آبیاری هوشمند کشاورزی

نحوه کار با لوله آبیاری هوشمند کشاورزی با توجه به اینکه میزان مصرف آب در بخش کشاورزی بسیار بالا است، لزوم صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفتن آب در این بخش یکی از ضروریات محسوب می شود. آبیاری هوشمند در واقع یکی از روش های نوین برای کنترل مصرف آب و انرژی در بخش کشاورزی است.

کار با لوله هوشمند آسان بوده و کشاورز به راحتی می تواند عملیات آبیاری را هدایت کند.

نحوه کار به این صورت است که ابتدا لوله های آبیاری قطره ای یا بارانی در قسمت های مختلف زمین یا باغ قرار داده می شوند. این لوله ها به مخزن آب متصل بوده و به کمک دستگاه پمپاژ آب وارد لوله ها می شود.

مدیریت و تنظیم آب مورد نیاز به کمک دستگاه های مختلف در سیستم آبیاری هوشمند صورت می گیرد.

از اجزاء مهم این  سیستم می توان به ایستگاه پمپاژ آب، کنترل مرکزی، حسگرهای هواشناسی، مدارهای حفاظتی و مدار ارتباطی اشاره کرد.

این سیستم به طور اتوماتیک برنامه ریزی و مدیریت آبیاری را به طور منظم و دقیق انجام می دهد.

سنسورهای هواشناسی در این سیستم براساس میزان رطوبت خاک، همچنین احتمال بارندگی زمان آبیاری را مشخص می کنند.

با کمک این لوله های هوشمند کشاورز می تواند بازدهی بیشتری در تولید محصول خود داشته باشد. همچنین دیگر کشاورز دغدغه آبیاری و زمان آن را نخواهد داشت.

شرکت فروش لوله آبیاری هوشمند کشاورزی

شرکت فروش لوله آبیاری هوشمند کشاورزی لازم به ذکر است که با توجه به استقبال کشاورزان از لوله آبیاری هوشمند، برند های مختلفی در کشور ما در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند.

شرکت فروش لوله های هوشمند با ارائه محصولی مقاوم و باکیفیت توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

همچنین این شرکت با عرضه مستقیم تولیدات خود به بازار فروش در پایین ترین قیمت و تخفیفات قابل توجه به خریداران عمده در صدد است، قیمت این محصول را کنترل کرده و بازار فروش داخلی را در دست گیرد. همچنین پس از کسب بازارهای داخلی به سراغ عرضه این محصول به بازارهای خارجی می رود.

فروش لوله آبیاری هوشمند با قیمت مناسب می تواند سبب ترغیب کشاورزان به استفاده از این روش آبیاری شود.

تماس با ما