جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر 63 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر ، از انواع لوله می باشد که دارای کارایی و قابلیت های بسیار زیادی می باشد و از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشد و از بهترین مواد خام و مرغوب ترین قطعات مطابق آخرین فناوری های روز دنیا تولید می شود و بسیار مقاوم و مستحکم است و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت لوله فلزی 12 اینچ  10 اتمسفر 63 میلیمتر با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است زیرا این محصول از طریق وب سایت اینترنتی معتبر به صورت مستقیم با حذف تمامی واسطه ها و رابط های بازاری با ارائه ضمانت کامل به صورت عمده و خرده در اختیار مشتریان نقاط مختلف کشور قرار می گیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر 63 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر چه کاربردی دارد؟

لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر چه کاربردی دارد؟ لوله پلی اتیلن با فشار 10 از کارآمد ترین و برترین انواع لوله‌ است که در صنایع مختلف نقش ویژه ای دارد و برای انجام و سهولت در کار ها به کار برده می شود و جایگاه مهمی را برای خود رقم زده است و قابلیت های بیشتری از سایر لوله های دارد.لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر دارای کارایی های زیادی است که عبارتند از….

یکی از مهم ترین کاربرد های این محصول این است که جایگاه ویژه ای در عرصه کشاورزی و تولید محصولات غذایی و میوه ها ایفا می کند و موجب شده از هدر رفت و اصراف آب جلوگیری کند و کمک بسزایی به کشاورزان برای آبیاری باغات و اراضی می کند و آبیاری را بسیار سهل و آسان نموده است.

این لوله ها به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند برای آبرسانی در شهر ها به کار می روند و برای رساندن آب به منازل، ساختمان های تجاری، ساختمان های اداری، استخر ها و….. استفاده می شود.

در بسیاری از صنایع انتقال آب از دریا ها و دریاچه ها صورت می گیرد در این موارد بهترین گزینه استفاده از لوله‌ های 10 اتمسفر است زیرا عمر طولانی دارند. از این محصول چهت انتقال آب به شهرک های صنعتی و تمامی مشاغلی که نیاز به آب دارند نیز به کار می رود.

از این لوله و اتصالات گازی سپنتا ها برای انتقال گاز در سیستم گاز رسانی استفاده می شوند و برای انتقال گاز از نیروگاه به ساختمان های مسکونی و تجاری و…. به کار برده می شود.

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر چیست؟

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر چیست؟ لوله پلی اتیلن نوعی لوله پلاستیکی است که برای انتقال مایعات و گاز مورد استفاده قرار می گیرد و غالباً برای جایگزینی خطوط لوله بتونی قدیمی یا فولادی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از کلیدی ترین مواردی که باید مد نظر قرار گیرد توجه به مشخصات فنی انواع لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر است.

این لوله همانگونه که از نامش پیداست قابلیت و تحمل فشار 10 اتمسفر و کمتر از آن را دارد و اگر فشار بیشتری اعمال شود کیفیت خود را از دست می دهد و دچار شکستگی و ترکیدگی می شود اما 10 اتمسفر را به خوبی متحمل می شود بدون این که آسیبی ببیند.

این محصول دارای قطر 63 میلی متری است و قطر آن کاملا استاندارد می باشد و در دسته ضروری ترین و پر قابلیت ترین محصولات می باشد.

این کالا به هیچ وجه دچار نشت نمی شود و بر اثر وجود رسوبات به هیچ عنوان دچار گرفتگی نمی شود و املاح و ناخالصی ها را به خوبی از خود عبور می دهد و ریشه درختان به هیچ وجه دچار از بین رفتگی و گرفتگی لوله ها نیز نمی شوند.

بررسی ویژگی انواع لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن از محصولات درجه یک و ضروری برای انتقال سيالات است که جایگاه ویژه ای در عرصه تولیدات ملی و مهم دارد.

بسیاری از افراد قبل حین خرید این محصول با مشکلات و سردرگمی هایی مواجه می شوند و نمی توانند محصول درجه یک و با کیفیت خریداری نمایند در این موارد باید به مشخصات و ویژگی های انواع لوله‌ پلی اتیلن توجه داشته باشیم که عبارتند از…..

این لوله ها از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند و عمر و ماندگاری بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی، شکستگی، سایش و خوردگی نمی شوند و کیفیت خود را سالیان سال حفظ می کنند.

این محصول از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد و در این لوله ها رنگ دانه های دی اکسید تیتانیوم قرار دارد که از رنگ پریدگی و تغییر رنگ لوله ها جلوگیری می کند.

لوله های پلی اتیلن وزن بسیار کمی نسبت به سایر لوله ها دارند و به راحتی قابل حمل می باشند و جابجایی آن نیز آسان و راحت می باشد.

این کالا قابلیت نصب و راه اندازی آسانی دارد و برای نصب نیاز به متخصص نیست زیرا افرادی که نسبتا با این محصول آشنایی کمی دارند می توانند آن را نصب کنند.

این نوع لوله در برابر خوردگی ها، مواد شیمیایی و اسید ها مقاومت بالایی دارد و هیچ آسیبی نمی بیند. این لوله قابلیت نصب تا عمق 500 متر را دارد و ذرات باردار را به خود جذب نمی کند و فشار 10 اتمسفر را می تند تحمل کند.

این محصول را می توانیم با توجه به طول و عرض مورد نیاز با قیمت مناسب خریداری کنیم و این کالا مورد تایید سازمان های استاندارد جهانی قرار گرفته است.

مرکز فروش لوله پلی اتیلن اصفهان

لوله پلی اتیلن اصفهان از محصولات پر تولید کشور می باشد که؛ در کارخانه های بسیاری در شهر بزرگ اصفهان در برند های معتبر و قابل اطمینان تولید می شود. این محصول علاوه بر عرضه در نقاط مختلف کشور به بسیاری از کشور های جهان نیز صادر می شود، که صادر کنندگان سود فراوانی از فروش این محصول به دست می آورند.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن با توجه به قابلیت ها و کارایی هایی که دارد بسیار استثنایی و مقرون به صرفه است.

مرکز فروش ما از مطرح ترین و موفق ترین عرضه کنندگان آنلاین می باشد که پس از سال ها سابقه و تجربه کاری و کادری حرفه ای و کاردان در این عرصه به مراتب بالایی دست یافته است و توانسته برگ زرینی را در پرونده خود ثبت نماید زیرا بهترین و برترین محصولات ایرانی را از طریق وب سایت اینترنتی معتبر با نازل ترین و مناسب ترین قیمت ها توسط شخص تولید کننده با ارائه ضمانت، گارانتي و خدمات پس از فروش در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان نقاط مختلف کشور قرار می دهد.

تماس با ما