جستجو کردن

مراکز عرضه نوار تیپ درز دار در تهران

آبیاری از مهمترین فعالیت ها در امر کشاورزی است که در این زمینه از ابزار های خاص استفاده می شود که هر کدام کارایی مشخصی را از خود به نمایش می گذارند. در اینجا می خواهیم در مورد نوار تیپ درز دار بگوییم که مورد توجه مشتریان بسیار است و سایت شرکت مان را به عنوان بزرگترین مرکز عرضه کننده برای این محصولات در شهر تهران معرفی می کنیم.

مراکز عرضه نوار تیپ درز دار در تهران

مقاومت نوار تیپ درز دار چگونه است؟

مقاومت نوار تیپ درز دار چگونه است؟ بحران کمبود آب یک بحران بسیار جدی است که در حرفه و شغل های مختلف باید آن را جدی بگیرند و  در مصرف آب صرفه جویی نمایند. از جمله فعالیت هایی که به مصرف آب زیادی احتیاج است امر کشاورزی می باشد و در این زمینه نیز تدابیر بسیاری اندیشیده شده است.

از این موارد می توان به اصلاح روش آبیاری اشاره کرد که از لوازم خاصی استفاده می شود تا آب کمتری مصرف گردد. آبیاری قطره ای امروزه جایگزین آبیاری غرقابی شده و دیگر کشاورزان کمتر آب را یک دفعه ای رها کرده و به پای گیاه می برند.

با استفاده از نوار تیپ درز دار در مصرف آب صرفه جویی می شود، زیرا آب به صورت قطره قطره به پای گیاه می رسد و با این وجود همیشه گیاه سیر آب است و به خوبی مراحل رشد خود را طی می کند.

از نظر ساختاری نوارتیپ ها را اگر بگوییم درز هایی روی لوله ها هستند که وقتی آب از فلکه اصلی خود باز می شود در داخل نوار ها به جریان می افتد و به طور مستمر به گیاهانی که به صورت ردیفی کشت می شوند چون پنبه، گل کلم، کاهو، فلفل می رسد. در اکثر گلخانه ها ای این محصولات استفاده می شود و به همین سبب از بازار فروش عالی برخوردار می باشند.

مقاومت نوار تیپ ها بسیار است و با جنس عالی که دارند در برابر کود های شیمیایی، اسپری ها، مواد دفع آفات، UV و … مقاوم هستند و از بین نمی روند.

شرکت تولید نوار تیپ درز دار

شرکت تولید نوار تیپ درز دار نوار تیپ درز دار قطره چکان ندارد و این محصولات در کارخانه های تولیدی در اندازه های متفاوت ساخته می شوند که از نظر قیمت با همدیگر فرق دارند.

تولید نوار درزدار به طور عمده انجام می شود زیرا شرکت های تولید کننده به خوبی از سطح تقاضای خریداران اطلاع دارند و بر همین مبنا نیز فعالیت های خود را تنظیم می کنند. محصولات تولید شده از نظر کیفیت با همدیگر فرق دارند که خود این عامل سبب می شود بتوان محصولات را در قیمت های متفاوتی تهیه کرد.

تماس با ما