جستجو کردن

مراکز فروش لوله 16 آبیاری قطره ای

لوله 16 آبیاری قطره ای به عنوان لوله فرعی در آبیاری قطره ای در باغات و زمین های کشاورزی همچنین گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها پلی اتیلن می باشند و با جنس محکمی که دارند. هیچ گونه آسیبی را پذیرا نمی باشند. فروش این محصول در شهر های ایران به صورت عمده انجام می گیرد.

مراکز فروش لوله 16 آبیاری قطره ای

موارد کاربرد لوله 16 آبیاری قطره ای

موارد کاربرد لوله 16 آبیاری قطره ای موارد کاربرد لوله در صنعت و کشاورزی نقش بسزایی دارد. که بیشتر این لوله ها در کشاورزی اهمیت بیشتری دارند. اگر به خوبی مدیریت شوند.
آب کشاورزی را می توان به خوبی کنترل کرد. به طور مثال سیستم های آبیاری مکانیزه سیستم آبیاری سنتی را بر کنار کرده و خود را جایگزین قرار داده.
با صرفه جویی و کاربرد خوبی که به نمایش می گذارد. بسیاری از مردم نیز از آن استقبال کرده اند. چند نوع سیستم آبیاری در صنعت وجود دارد. که یک نوع آن لوله 16 آبیاری قطره ای نیز می باشد.
از این سیستم برای شهرها و پارکها استفاده می شود. مهمترین خاصیتی که این لوله ها دارند عملکرد به خوبی بالا رفته از طرفی دیگر رشد علف های هرز را قطع می کند.
همینطور محصول کشاورزی در کنار این محصول قطره ای کمتر دچار آسیب های جدی می شود. همین موارد باعث شده تا گیاه رشد بیشتری را داشته باشد.
مهمترین مواردی هم هستند. که باید در مواقع استفاده از این لوله ها باید آن را به خوبی رعایت کرد. به طور مثال باید از صافی ها در اول لوله 16 بهره گرفت. تا مدت زمان استفاده از لوله آبیاری قطره ای طولانی تر شود.
همچنین باید در پایان هر فصلی از کشاورزی آب اضافی را از لوله های قطره ای خارج کرد. تا لوله در فصل های پاییز و زمستان دچار یخ زدگی نشوند و آسیب جدی به آنها وارد نشود.
اگر به خوبی این مراحل را رعایت کنید. لوله آبیار قطره ای عمر طولانی تری را در پیش خواهد داشت.

شرکت تولید لوله 16 آبیاری قطره ای

شرکت تولید لوله 16 آبیاری قطره ای شرکت لوله 16 آبیاری قطره ای را از جنس پلی اتیلن به تولید رسانده است. لوله های آبیاری علاوه بر مواد پلی اتیلن از آلومینیوم و گالوانیزه به تولید می رسد.
اما لوله ای که از جنس پلی اتیلن باشد. استحکام آن تا چندین سال حفظ می گردد. مصرف کننده ای که برای خرید این محصول اقدام می کند.
باید اول وزن و نوع کاربرد لوله را بررسی کند. تا بهترین محصول مطابق با نیازهایی که دارد را انتخاب کرده و آن را خریداری کند.

تماس با ما