جستجو کردن

مراکز فروش نوار تیپ پلاک دار ایرانی

با توجه به مشکلات کم آبی در سال های اخیر، آبیاری قطره ای در صنعت کشاورزی به عنوان یکی از راهکار های صرفه جویی در آب، رایج گردید و به همین منظور برای آبیاری قطره ای، وسایل و ابزار آلات مختلفی در کشور تولید گردید، که یکی از پرکاربرد ترین وسایل مربوط به آبیاری قطره ای، نوار تیپ پلاک دار ایرانی می باشد.

مراکز فروش نوار تیپ پلاک دار ایرانی

منظور از نوار تیپ پلاک دار چیست؟

منظور از نوار تیپ پلاک دار چیست؟ در حقیقت نوار تیپ، نوار های سوراخ داری هستند، که به منظور انجام آبیاری قطره ای در روی خاک و زیر خاک مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به کاربردی که  دارند، در انواع مختلفی تولید خواهند شد، که یکی از نمونه های تولید شده، نوار پلاک دار می باشد.

در مجموع کلیه ی نوار تیپ های موجود در بازار از جنس پلی اتیلن هستند و این نوار ها مجهز به دریپر هایی بوده که بر روی نوار و در فاصله های معین از یکدیگر قرار گرفته اند، که  به این دریپر ها، پلاک هم گفته می شود و  به نوار هایی که مجهز به این دریپر ها هستند، نوار تیپ پلاک دار می گویند.

نوار های پلاک دار بر خلاف لوله های پلی اتیلن بسیار نرم و قابل انعطاف می باشند، که در زمان آبیاری، نوار های پلاک دار پر از آب شده و پس از اتمام آبیاری دوباره به همان شکل قبلی در می آیند و در واقع نوار های پلاک دار از ضخامت کمی برخوردار می باشند، ولی چنان چه به جای روی خاک از آن ها در زیر خاک استفاده نماییم، لازم است که در ضخامت های بیشتری تولید شوند، ولی در حالت استاندارد در ضخامتی بین ۰.۱ تا ۰.۶ میلی متر تولید می گردند.

و هم چنین دریپر یا پلاک هایی که بر روی نوار تیپ قرار داده شده، بین ۱۰ تا ۶۰ سانتی متر متغیر خواهد بود، ولی اصولا در کشاورزی از نوار پلاک دارهایی با فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر استفاده خواهد شد و نوار های تیپ آبیاری را در متراژ های ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ متر تولید خواهند کرد.

عرضه کننده نوار تیپ پلاک دار ایرانی

عرضه کننده نوار تیپ پلاک دار ایرانی تا کنون شرکت های زیادی اقدام به تولید انواع نوار های آبیاری نموده اند و پس از تولید محصولات خود را، روانه بازار کرده اند. چنان چه شما قصد خرید نوار تیپ آبیاری دارید، لازم است که با مراجعه به عرضه نوار تیب، با انواع آن ها آشنا شده و با کمک گرفتن از عرضه کننده های این محصول و با در نظر گرفتن شرایط مزارع و گلخانه هایی که قرار است در آن ها، آبیاری قطره ای صورت بگیرد، محصول مورد نظر را انتخاب نمایید.

تماس با ما