جستجو کردن

مرجع فروش لوله آبیاری کشاورزی

با توجه به افزایش روز افزون جمعیت، نیاز به مواد غذایی نیز افزایش پیدا کرده و همچنین توجه به حفظ منابع، با بالا رفتن دانش بیشتر شده است. کشاورزی و محصولاتی که از آن به دست می آید یکی از مهم ترین و مستقیم ترین بخش از تغذیه ما انسان ها را در بر می گیرد که اولین رکن آن در مصرف منابع، آب است. مصرف آب که این روزها حیاتی ترین منبع زمین محسوب می شود با برنامه ریزی و تمهیداتی که به جود آمده تحت کنترل بیشتری درآمده است. نحوه آبیاری زمین های کشاورزی تغییر پیدا کرده و همراه با تکنولوژی در راستای حفظ آب می باشد. لوله آبیاری کشاورزی نقش مهمی را ایفا می کند که بسته به نوع آبیاری، متفاوت می شوند که به آن خواهیم پرداخت.

مرجع فروش لوله آبیاری کشاورزی

کاربرد انواع لوله آبیاری کشاورزی چیست؟

کاربرد انواع لوله آبیاری کشاورزی چیست؟ لوله ها به لحاظ پارامترهای فناوری ساخت و نوع استفاده در دسته های گوناگون قرار می گیرند.
جنس لوله ها از یکدیگر مختلف است و هر کدام را در اختصاص یک کاربرد و روش آبیاری درآورده است.

دو نوع آبیاری پر بازده و پر طرفدار در این روزها آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره ای می باشد که لوله های مورد نیاز هرکدام با دقت و کارشناسانه، بسته به پارامترهای زمین انتخاب می شوند.
انواع لوله آبیاری بسته به جنس ساخت، به صورت زیر تقسیم می شوند:

  • لوله های آلومینیومی
  • لوله های پلی اتیلنی
  • لوله های آزبستی
  • لوله های پلیکا یا همان PVC
  • لوله های گالوانیزه

هر کدام از این انواع، با اندازه قطر بر حسب میلی متر متفاوتی که دارا هستند، به عنوان لوله اصلی رساننده از منبع، فرعی متصل به اصلی و لوله های داخل زمین به صورت قطره ای می باشند.
این تفاوت باعث شده است تا فشار جریان آب، لوازم جانبی و اتصالات، قدرت تخلیه و… در هر کدام با اختلاف نسبت به یکدیگر باشد.

شرکت عرضه لوله آبیاری کشاورزی

شرکت عرضه لوله آبیاری کشاورزی مسلما قیمت هر نوع از این کالای پر کاربرد، در شرکت عرضه لوله متفاوت خواهد بود؛ چرا که مبلغ ماده اولیه، فناوری ساخت و نیروی کار ساخت در هر کدام اختلاف دارد.
همچنین با توجه به میزان لوله مورد نیاز، بسته به اندازه و فضای مورد نیاز کشاورزی برای هر خریدار، شاهد این تفاوت قیمت خواهیم بود.

بنابراین بسیار بهتر است به کیفیت لوله توجه شود؛ چرا که مصرف آب کافی بدون هدر رفت، دوام و حفظ سلامت آب بسیار مهم می باشد.
همینطور برای به دست آوردن سود بهتر، باید به دنبال قیمت نازل در این کالا بوده و هر دو پارامتر را با هم در نظر گرفت.

شرکت عرضه این لوله های آبیاری، افتخار دارد به صورت اینترنتی با در نظر گرفتن آسایش مشتریان و مخاطبان این فن، خدمات خود را به خوبی ارائه کند.
راه های ارتباطی درج شده، مسیری برای تسهیل و سرعت بخشی به فرایند خرید تقاضا کنندگان می باشد.

تماس با ما