جستجو کردن

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن فاضلاب

ایران یکی از بهترین تولید کنندگان انواع لوله پلی اتیلن در منطقه می باشد و انواع این لوله برای مصارف گوناگون در کارخانه ها با استفاده از متریال درجه یک و با تکنولوژی روز دنیا در سایز و ضخامت های مختلف تولید می شود. یکی از انواع پرکاربرد آن، لوله پلی اتیلن فاضلاب است که به دلیل کیفیت مرغوب و عملکرد مناسب از فروش بالایی برخوردار می باشد.

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن فاضلاب

مشخصات لوله پلی اتیلن فاضلاب

مشخصات لوله پلی اتیلن فاضلاب مشخصات لوله فاضلاب پلی اتیلنی چیست؟ این لوله ها در برابر انواع گازها و مواد شیمیایی بسیار مقاوم بوده و به دلیل داشتن سطح صیقلی درونی، سیالات به راحتی عبور کرده و همچنین وزنی کمی نسبت به لوله های بتنی دارند. اجرا و نصب آسانی داشته و از دوام و عمر طولانی برخوردار هستند.
این لوله کاربرد زیادی در انتقال و جمع آوری فاضلاب ها و پساب های صنعتی و شهری دارند همچنین برای جمع آوری آب های سطحی و شبکه های زهکشی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
این لوله ها در سایز و وزن و ضخامت های مختلف تولید شده و با توجه به نیاز مشتری از سایز 16 تا 3000 میلیمتر تهیه می شود و این محصول به دو صورت تولید شده که به نام های لوله پلی اتیلن کاروگیت و لوله پلی اتیلن اسپیرال شناخته می شود.
از مزیت های استفاده از این لوله می توان به عدم نشت دهی، عدم گرفتن رسوب و لجن، مقاومت مکانیکی بالا و … اشاره نمود.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن فاضلاب در تهران

مرکز خرید لوله پلی اتیلن فاضلاب در تهران مرکز خرید لوله پلی اتیلن فاضلاب در تهران را با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید به راحتی پیدا کنید. یکی از مراکز خرید لوله پلی اتیلن فاضلاب همین شرکت می باشد که این محصول را با برند معتبر و کیفیتی عالی ارائه مبی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده صورت می پذیرد که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

این لوله با توجه به کیفیت و کارایی فراوانی که دارد، دارای قیمت مقرون به صرفه ای بوده و بازار خرید و فروش بسیار پررونقی دارد و بسیاری از مشتریان آن را به صورت عمده تهیه می کنند و قیمت آن با توجه به شرکت سازنده، کیفیت، درجه استاندارد ملی و بین المللی، داشتن گارانتی، سایز و ضخامت لوله و روش خرید و … متفاوت می باشد.

تماس با ما