جستجو کردن

واردکننده نوار تیپ خارجی به کشور

برحی از خریدارها هستند که در ایران زندگی می کنند اما خواهان نمونه های خارجی نوارهای تیپ می باشند. از این رو واردکننده نوار تیپ خارجی به عرضه این محصول های برتر به مشتری های خود اقدام می نماید. این شرکت وارداتی نمونه های مختلفی از این کالاها را به خریدار هایش عرضه می دارد. این شرکت لوله های آبیاری که توسط برترین شرکت تولید کننده خارجی تهیه می گردند را به مشتری های خود ارائه می دهد.

واردکننده نوار تیپ خارجی به کشور

آشنایی با انواع نوار تیپ

آشنایی با انواع نوار تیپ کسانی که قصد آشنایی با انواع نوار تیپ را دارند باید بدانند که این لوله های تیپ آبیاری قطره ای در انواع مختلفی تولید می گردند و به دست افراد خریدار می رسند.

این نمونه ها عبارت می باشند از نوارهای پلاک دار که دارای قطر 16 میلیمتری می باشند و هر کدام از پلاک ها با فاصله های چند سانتی متری بر روی این لوله ها قرار گرفته اند. این پلاک ها همان قطره چکان ها می باشند که برای آبیاری قطره ای بر روی این نوارها جایگزین شده اند.

نوع دیگر این لوله ها، نوارهای تیپ درزدار که از بغل دارای درز می باشند و قطر این نوارها 16.5 میلیمتر است.

هر دو نوع این محصول ها بسیار کاربردی هستند و با استفاده از مواد پلیمری مرغوبی ساخته می شوند و در برابر حرارت و نور خورشید و همین طور در مقابل مواد شیمیایی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

قیمت فروش نوار تیپ خارجی

قیمت فروش نوار تیپ خارجی نرخ فروش نوار خارجی کمی با قیمت کالاهای تولید شده در داخل ایران متفاوت می باشند. دلیل این امر هم هزینه های حمل و نقل و همچنین هزینه های مربوط به گمرک می باشند.

اما با وجود این که این نمونه های خارجی لوله های آبیاری کمی گرانتر از نمونه های داخلی هستند توسط شرکت برتر تولید کننده با قیمت های مناسبی در دسترس مردم قرار می گیرند تا به این ترتیب خریدارها بتوانند با هزینه های مناسب تری اقدام به تهیه این نوارها نمایند.

قیمت فروش نوار تیپ خارجی توسط مشاوران فروش این کالاهای وارداتی به اطلاع مشتری هایی که در پی خرید این لوله ها می باشند می رسد.

اما لازم به ذکر است که نرخ نوارهای درزدار با قیمت لوله های پلاک دار تفاوت دارد. مشتری ها قبل از انجام خرید خود باید قیمت دقیق انواع لوله های مد نظر خود را برای خرید دریابند تا به این طریق بتوانند بهترین نوع این لوله ها را با توجه به مناسب ترین و دقیق ترین قیمت ها خریداری کنند.

تماس با ما