جستجو کردن

کارخانه تولید نوار تیپ قطره ای در ایران

آبیاری قطره‌ای یکی از جدیدترین روش‌های آب رسانی به زمین‌های کشاورزی؛ گلخانه‌های کشت محصولات مختلف و باغات است که با صرفه جویی در میزان آب استفاده شده در کشاورزی توجه بی‌شماری به آن می‌شود. نوار تیپ قطره ای یکی از تجهیزات آبیاری قطره‌ای است که کیفیت بالای آن نقش بسیار زیادی در آبیاری قطره‌ای خوب و باکیفیت دارد. لذا برترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع مختلف محصولات پلاستیکی از جمله تجهیزت آبیاری قطره‌ای در تلاشند تا با تولید نوار تیپ‌های باکیفیت لبخند رضایت را به مشتریان این محصولات هدیه دهند.

کارخانه تولید نوار تیپ قطره ای در ایران

خصوصیات کلی نوار تیپ قطره ای

خصوصیات کلی نوار تیپ قطره ای نوار‌های تیپ قطره‌ای یکی از مهمترین اجزای آبیاری قطره‌ای هستند و کیفیت بالای آن‌ها نق مهمی در آبیاری قطره‌ای دارد زیرا عملکرد نادرست این تجهیزات سبب می‌شود که باغ و گیاهان و درختان کشاورزان آسیب بسیار زیادی ببیند و لذا در هنگام تولید و هم عرضه و جابجایی این محصولات باید یکسری نکات مهم را رعایت کرد تا از آسیب دیدن این نوارها جلوگیری کرد زیرا این محصولات ضخامت و همچنین قطر بسیار کم و نازکی دارند و به سادگی آسیب می‌بینند.

از جمله خصوصیات نوار قطره ای درجه یک و باکیفیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع نوارها در صورتی که آب زیادی شور و یا دارای املاح معدنی زیادی باشد به مشکل برمی‌خورند.
  • این نوارها در مقابل آلودگی‌ها و ذرات معلق در آب حساس هستند و باید از آن‌ها مواظبت کرد.
  • این محصولات را نباید به صورت زاویه دار ( همراه با شکستگی ) استفاده کرد.
  • این محصولات در شیب‌های بالای دو درصد کارایی قابل قبولی ندارند.
  • فشار آب در طول عمر این محصولات نقش مهمی را بازی می‌کنند لذا باید به طور دقیق به آن توجه کرد.
  • یکی از بزرگترین دشمنان نوار تیپ‌های قطره‌ای، اشیاء نوک تیز مانند چاقو و تیغه موکت بر هستند لذا باید تا حد امکان این محصولات را از این اشیاء نوک تیز دور نگهدارید.

فروش عمده نوار تیپ قطره ای در بازار

فروش عمده نوار تیپ قطره ای در بازار فروش نوار تیب قطره‌ای در داخل کشور با روش‌های متعددی صورت می‌گیرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش نوار تیب به صورت اینترنتی
  • فروش نوار تیب به صورت تلفنی
  • فروش این محصولات توسط معتبرترین فروشگاه‌های فیزیکی 

در این بین روش فروش اینترنتی که یکی از جدیدترین روش‌های عرضه انواع مختلف این محصولات است به دلیل عرضه مستقیم کالا از تولید کننده به مصرف کننده موجب حذف اشخاص واسطه و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده محصولات می‌شوند و لذا همین موضوع سبب شده است که خرید محصولات مختلف از جمله نوار تیپ قطره‌ای از طریق فروشگاه‌های اینترنتی امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد.

این سایت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه عرضه انواع گوناگون این محصولات فعالیت می‌کنید و لذا می‌توانید نوار تیپ قطره‌ای را به صورت عمده و جزئی از این طریق خریداری کنید.

تماس با ما