جستجو کردن

ارائه کننده لوله آبياري قطره اي با کیفیت

امروزه لوله آبياري قطره اي در مراکز تولیدی به صورت رولی در وزن های مختلف در فشارهای بالا انواع مختلف تولید می شوند و در سطح بازار عرضه می گردند و مردم می توانند به آسانی این محصول در انواع مختلف خریداری می کنند.

ارائه کننده لوله آبياري قطره اي با کیفیت

مقاومت و دوام لوله آبياري قطره اي

مقاومت و دوام لوله آبياري قطره اي

مقاومت و دوام لوله آبياري به عوامل مختلفی بستگی دارد ،

اولین نکته و عامل که باید در نظر بگیریم این نوع لوله ها در فشارهای بسیار پایین حدود چهار و پنج استفاده می شوند و کاربرد دارند .

دومین عامل که مهم می باشد و می بایست در نظر بگیریم خرابی در برابر مواد خطرناک و شیمیایی و اسیدی است زیرا این نوع محصول در برابر مواد شیمیایی و اسیدی و مواد بازی بسیار تخریب پذیر می باشند.

این محصول به دلیل سبکی ، آسانی در حمل و نقل ، انعطاف پذیری و قیمت ارزان آن بسیار مورد توجه واقع می شود ، بنابراین می توان گفت بازیافت این لوله ها و استفاده کردن مجدد از آنها بسیار آسان می باشد و همچنین دارای هزینه کمتری نسبت به لوله های فلزی می باشد.

امروزه لوله های آبیاری جایگاه والایی در صنایع کشاورزی و فاضلاب دارا شده اند و در مقایسه با سایر لوله ها دوام عمر و ایمنی بالاتری را دارا می باشند.

این محصول یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین لوله ها در صنعت کشاورزی برای آبیاری محصولات و غلات به کاربرده می شوند.

قیمت خرید لوله آبياري قطره اي

قیمت خرید لوله آبياري قطره اي

امروزه مردم در هنگام خرید همواره به قیمت محصول توجه می کنند که آیا این قیمت با ویژگی هایی که محصول دارا می باشد هم خوانی دارد یا ندارد ؟

آیا این قیمت با کیفیت محصول هم خوانی دارد یا ندارد ؟

بنابراین قیمت خرید لوله به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین عامل این عامل کیفیت می باشد که محصول از نظر کیفیت به سه دسته درجه یک ، درجه دو و درجه سه تقسیم بندی می شود که هر کدام از این درجات دارای قیمت های متفاوتی می باشد .

عامل مهم دیگر کاربرد محصول می باشد زیرا این محصول در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام دارای کاربرد های متفاوتی می باشند که بر اساس سختی کار و کاربرد آنها دارای قیمت های متفاوتی می باشند ، مواد سازنده محصول ، شرکت های تولیدی محصول ، دوام و طول عمر محصول که هر کدام از انواع محصول دارای یک طول عمر منحصر به فرد می باشند بنابراین دارای قیمت محصول بالا و پایین می گردد؛بنابراین قیمت محصول بر اساس تمامی این عوامل سنجیده می شود و قیمت نهایی برروی لوله آبیاری گذاشته می شود.

تماس با ما