جستجو کردن

استعلام قیمت لوله پلی اتیلن رولی در سال 98

لوله پلی اتیلن بنا به مصرف و کاربرد، به گونه های مختلف تک جداره و دوجداره و… دسته بندی می‌شود. لوله پلی اتیلن رولی با سایزهای مختلف، در بازار بفروش می‌رسد. جهت استعلام قیمت، باید بصورت روزانه جداول قیمت محصولات پلی اتیلن را رصد کرد. زیرا به دلیل نوسانات بازار، نمی‌توان قیمت واحد و ثابتی را برای آن در نظر گرفت.

استعلام قیمت لوله پلی اتیلن رولی در سال 98

قابلیت های نصب لوله پلی اتیلن رولی

قابلیت های نصب لوله پلی اتیلن رولی پلی اتیلن ماده ای شیمیایی است که از سنتز اتیلن به دست می‌اید. در واقع پلی اتیلن یکی از فرآورده های نفتی محسوب می‌شود که از آن در تهیه مواد پلاستیکی استفاده می‌کنند.

لوله های پلی اتیلن با داشتن ویژگی های خاصی نظیر سبکی، انعطاف پذیری، مقاومت فشاری بالا، امکان حلقه شدن داشته و این مسئله، حمل و نقل آن را بسیار آسان نموده است.

لوله های پلی اتیلن تا سایز ۱۲۵ میلیمتر به صورت رولی و از سایزهای ۱۶۰ میلیمتر به بالا، به صورت شاخه های ۱۲ متری و در بعضی مواقع شاخه های ۱۳/۵ متری تولید می‌شوند.

قابلیت های نصب لوله پلی اتیلن به صور مختلف می‌باشد.

جوش لب به لب یکی از روش های اتصال آن می‌باشد. در برخی مواقع از اتصالات پلی اتیلن استفاده می‌شود. این مورد از اتصال تا سایز ۱۲۵ میلیمتر استفاده می‌شود. نوعی دیگر از اتصالات به وسیله رینگ و فلنج انجام می‌شود.

لوله های پلی اتیلن، به دلیل انعطاف بالا و مقاومت فشاری زیادی که دارد، در سطوح ناهموار و فشار های زیر سطحی، به خوبی مقاومت می‌کند.

به همین خاطر، تکان‌های ناشی از زلزله را تحمل می‌کند و آسیب نمی بیند.

از این نمونه لوله، در پروژه های آب رسانی، شبکه فاضلاب، گاز رسانی، پروژه های عمرانی و زهکشی استفاده می‌شود.

عرضه مستقیم لوله پلی اتیلن رولی در ایران

عرضه مستقیم لوله پلی اتیلن رولی در ایران لوله های پلی اتیلن به خاطر ویژگی های خاصی که دارد مورد استقبال فراوانی در صنایع گوناگون قرار گرفته است.

این لوله ها در سایزهای متفاوت و مشخصات مختلفی تولید شده که هرکدام، کاربرد خاص خود را دارند. این مشخصات بر روی لوله ها حک شده است.

لوله های پلی اتیلن در سیستم متریک تهیه می‌شود، نسبت به لوله های آهنی و پلاستیکی، قیمت مناسبی داشته و به خاطر سبکی و وزن کم آن به راحتی جابجا می‌شود.

برای نصب لوله های پلی اتیلن نیازی به دستگاه و ماشین آلات خاص نمی‌باشد.

این محصول، زنگ نمی‌زند، در مقابل خوردگی مقاوم است و به دلیل صافی خاصی که در جداره ایجاد شده است، مواد ته نشین در آن بسیار نا چیز است.

لوله های پلی اتیلن، جداره های نشکن داشته که در مقابل حرارت مقاوم است و در دمای پایین یخ نمی زند و نمی شکند.

عرضه لوله رولی بصورت مستقیم به سراسر ایران، از طریق سفارش آنلاین و غیر حضوری نیز انجام می‌شود.

جهت ثبت سفارش میتوانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما