جستجو کردن

استعلام قیمت نوار تیپ پلاک دار 98

قیمت نوار تیپ پلاک دار در بسته بندی های مختلف با توجه به خرید مشتریان محاسبه میشود و نرخ نهایی اعلام می گردد. خرید و فروش این محصول از طریق نمایندگی توزیع این محصول انجام میشود. نرخ نوار تیپ پلاک دار از میانگین نوارهای دیگر در بازار بیشتر است. استعلام قیمت نوار تیپ که در ایران تولید میشود بخاطر کیفیت و جنس خوب آن نسبت به کشورهای دیگر بالاتر است. فروشندگان معتبر بر اساس کیفیت این محصول قیمت گذاری می کنند. بهای این نوار تیپ در طول سال یکبار تغییر می کند.

استعلام قیمت نوار تیپ پلاک دار 98

ویژگی های نوار تیپ پلاک دار

ویژگی های نوار تیپ پلاک دار ویژگی نوار تیپ این است که جنسی نرم و انعطاف پذیری دارد. این نوع نوارها جزو آبیاری تحت فشار هستند . از این نوار ها در آبیاری زمین های کشاورزی و گلخانه ها استفاده میشود. نوارها ضخامت های مختلفی دارند که هرکدام کارایی مخصوص به خود را دارند. ضخامت نوار تیپ پلاک دار بسیار نازک است. این نوارها را میتوان به صورت دستی و یا از طریق دستگاه تراکتور بر روی زمین نصب کرد. در نوار های آبیاری قطره چکان هایی وجود دارد که بر اساس نوع محصول باغ و زراعت و کاشت انتخاب میشود. این نوار ها در مقابل اشعه نور خورشید مقاومت بالایی دارند. نوار تیپ پلاک دار در مقابل سموم شیمیایی و کود و … پوسیدگی ندارد. جنس این نوار ها پلیمری است که درون آن ها جلبک نمی بندد. این محصول از طریق سایت اینترنتی انجام میشود که قیمت آن ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است.

فروشگاه فروش نوار تیپ پلاک دار

فروشگاه فروش نوار تیپ پلاک دار فروشگاه نوار پلاک دار با کیفیت را مستقیم از کارخانجات خریداری می کند و به دست مصرف کنندگان می رساند. عرضه مستقیم نوار پلاک دار از کارخانجات با حجم عمده به فروشگاه ها ارسال میشود‌. نوار تیپ پلاک دار مشتریان زیادی دارد. این محصول را مشتریان میتوانند از فروشگاه های سطح شهر خود خریداری کنند. تولید کنندگان نوار پلاک دار را به صورت عمده به فروشگاه های داخلی ایران می فرستند. عرضه مستقیم نوار تیپ از کارخانجات به فروشگاه های سراسری که در شهرهای مختلف ایران است انجام میشود. فروشنده نوار تیپ بخش جزئی محصول خود را در فروشگاه های معتبر به فروش می رساند. فروش این محصول در فروشگاه ها پتانسیل بالایی دارد. این محصول یکی از پرفروش ترین نوار تیپ در بازار داخلی محسوب میشود. فروش این محصول به صورت مستقیم حضوری از طریق فروشگاه ها در جریان است‌. بزرگترین فروشنده نوار تیپ محصول خود را به صورت جزئی و عمده ای در بازار ایران بفروش می رساند.

تماس با ما