جستجو کردن

تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر

لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر یکی از انواع معروف و پرکاربرد لوله های پلی اتیلن می باشد. این محصول نیز همچون دیگر محصولات مشابه خود توسط تولیدکنندگان برتر و مطرح کشوری تولید شده و با قیمت مناسب برای کاربرد های مختلف به فروش می رسد.

تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر

کارایی لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر چیست؟

کارایی لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر چیست؟ لوله پلی اتیلن از انواع لوله هایی ست که به منظور مصارف گوناگون تولید شده و در بازار عرضه می شود. یکی از انواع بسیار کارآمد این لوله ها، نوع 10 اتمسفر آن می باشد.

اما دلیل این نوع نام گذاری چه می باشد؟

لوله های پلی اتیلن بر اساس پارامتر های مختلفی دسته بندی می شوند.

یکی از این موارد سایز (قطر) لوله می باشد. اما مورد بعدی و مهم تر که در تقسیم بندی این لوله های مورد توجه قرار می گیرد فشار کاری آنها می باشد.

به عنوان مثال یکی از انواع برجسته این لوله که شامل موارد متعددی نیز می باشد لوله فشار قوی می باشد. در واقع به لوله ای که بتواند فشاری بین 6 تا 32 اتمسفر را تحمل کند لوله فشار قوی گفته می شود. لذا لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر نیز یکی از اعضای همین خانواده است.

البته کارایی لوله پلی اتیلن تنها به فشار کاری آن مربوط نبوده و به قطر لوله نیز وابسته است. در هر صورت در ادامه برخی از کاربردهای این لوله را با هم از نظر خواهیم گذراند.

لوله های پلی اتیلن 10 اتمسفر در مواردی نظیر کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر کاربردهای مطرح در خصوص استفاده از این لوله ها، مقوله آبرسانی به شهرها و مناطق مختلف در شهرک های صنعتی می باشد.

گاهی حتی برای انتقال آب دریاها و رودخانه ها به منظور استفاده های مختلف نیز از این لوله ها استفاده می شود.

فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر

فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر این محصول به شکل های مختلفی در بازار به فروش می رسد. یکی از این اشکال به صورت کلافی می باشد. کلاف های لوله های پلی اتیلن معمولاً در طول های 100 متری تولید و روانه بازار می شوند.

همچنین این لوله ها به صورت شاخه ای نیز به فروش می رسند.

طول این شاخه ها گاهی 6 و گاهی 12 متر می باشد.

فروشگاه های عرضه کننده این لوله ها آنها را با قیمت مناسب عرضه می کنند. البته قیمت این محصولات به عوامل متعددی بستگی دارد و شرایط بازار نیز تاثیر مستقیمی بر این قیمت می گذارد.

این لوله ها به شکل های مختلفی به یکدیگر متصل می شوند. یکی از روش های اتصال این لوله ها به یکدیگر از طریق اتصالات مکانیکی می باشد. این نکته را به این جهت به مطالب بالا اضافه کردیم که به شما اطلاع دهیم برای تهیه این اتصالات نیز می توانید از طریق فروشگاه عرضه لوله اقدام این.

اطلاعات مفید و مختلفی وجود دارند که می توانید در خصوص این محصولات در اختیار داشته باشید. با دریافت این اطلاعات می توانید با نگاهی بازتر اقدام به خرید این محصولات نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید دیگر مقاله های موجود در سایت را مطالعه نمایید. همچنین می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و جهت دریافت مشاوره برای خرید، سوالات خود را مطرح کرده و پاسختان را دریافت کنید.

تماس با ما