جستجو کردن

تولید کننده لوله پلی اتیلن در سمنان باقیمت عالی

امروزه با گسترش صنعت پتروشیمی و تولید مواد‌های گرانول پلیمری که بر پایه نفت می‌باشند کاربرد پلاستیک‌ها در بسیاری از صنایع رونق روز افزونی گرفته است. مواد پلی اتیلن که به آن به اختصار PE نیز می‌گویند از جمله موادی هستند که امروزه توسط تولید کننده گان برای تولید لوله پلی اتیلن مورد استفاده قرار می‌گیرند. تولید کننده لوله پلی اتیلن سمنان نیز در این میان توانسته است با تولیدات خود سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد.

تولید کننده لوله پلی اتیلن در سمنان باقیمت عالی

مقاومت لوله پلی اتیلن در برابر خوردگی

مقاومت لوله پلی اتیلن در برابر خوردگی خصوصیات و ویژگی‌های لوله‌های پلی اتیلن باعث شده تا امروزه استفاده از لوله‌های فلزی به حداقل میزان خود برسد و جای خود را به لوله‌های پلی اتیلن بدهد.

همانطور که مشخص است نام این نوع لوله‌ها از نام مواد اولیه مورد استفاده در تولید برداشته شده است و این لوله‌ها را به همان نام مواد پلی اتیلن می‌شناسند.

پتروشیمی‌ها پلی اتیلن‌ها را در سه گرید PE100، PE80، PE63 تولید می‌نمایند که هر کدام از مزیت‌های مختص به خود بهره می‌برند.

لوله‌های پلی اتیلن از مقاومت بسیار بالایی در برابر خورندگی برخوردارند که بسیار پر اهمیت است به خصوص در مواردی که در زمین‌هایی با خاک خشن و یا محل‌های مشابه ازآنها استفاده می‌شود.

علاوه بر آن لوله‌های پلی اتیلن غیر سمی هستند، در برابر حرارت و برق عایق می‌باشند، از مقاومت شیمیایی خوبی برخوردارند، ضربه پذیر هستند، انعطاف پذیری خوبی دارند و وزن سبکی دارند که جمیع این ویژگیها این لوله‌ها را بسیار محبوب نموده اند. یک ویژگی بسیار پر اهمیت لوله پلی اتیلن خاصیت ارام ترک بودن آن است. به صورتی که اگر در این قسمتی از این لوله‌ها ترک و یا سوراخی ایجاد شود، به هیچ عنوان به یکباره گسترش پیدا نمی‌کند و باعث از کار افتادن کل خط لوله نمی‌شود و در عین حال به راحتی قابلیت تعمیر دارند. مقاومت لوله پلی اتیلن در برابر موارد ذکر شده در بالا موجب گردیده این انواع این لوله‌ها از صنایع پتروشیمی تا صنعت کشاورزی مورد بهره برداری قرار بگیرد.

شرکت تامین لوله پلی اتیلن سمنان

شرکت تامین لوله پلی اتیلن سمنان شرکت های تامین کننده لوله پلی اتیلن در سمنان با استفاده از مواد گرانول اولیه نو با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را تولید و در بازار عرضه می نمایند.

متاسفانه کارخانه هایی نیز هستند که اقدام به تولید این لوله ها با ترکیب مواد آسیابی حاصل شده از لوله پلی اتیلن دست دوم و مواد گرانول نو می نمایند و گاهاً لوله های تولیدی خود را که از کیفیت پایین تری برخوردار است با عنوان لوله با کیفت مواد اولیه نو ارائه می نمایند. از راه های اطمینان حاصل نمودن از کیفیت لوله خرید از فروشندگان معتبر می باشد.

تماس با ما