جستجو کردن

تولید کنندگان لوله پلی اتیلن گازی در برندهای معروف

برند های معروف سازنده محصولات پلی اتیلنی با داشتن افتخار های بین المللی مهندسان را، از داشتن انواعی کارا و پایدار دچار بهره هایی فراوان کرده اند. در این روند توافق با تولید کنندگان لوله پلی اتیلن گازی در نام هایی معروف، بر سر قیمت ها و دادن تضمین نامه ها امری بس با اهمیت است.

تولید کنندگان لوله پلی اتیلن گازی در برندهای معروف

انواع لوله پلی اتیلن گازی

انواع لوله پلی اتیلن گازی انواع لوله گازی را به اختصار بیان نموده و ذکر می کنیم :

  1. نمونه های تک جداره
  2. مدل های درجه یک با سایز ۱۶ تا ۲۰۰ میلی متر
  3. اجناس درجه دو با اندازه های ۲۰۱ تا ۴۰۰ میلی متر

قیمت فروش لوله پلی اتیلن گازی

قیمت فروش لوله پلی اتیلن گازی قیمت فروش لوله پلی اتیلن را بر اساس فاکتور هایی تعیین می کنند. این امور چون مدام دگرگونی هایی را طی می کنند پس به ناچار نمی توانند، بر روی یک پایه مشخص و معین ثابت بمانند.

شاید اگر شما هم این نکات را بهتر بشناسید راحت تر بتوانید به خرید و فروش روی آورید.

  1. حجم و ضخامت این نمونه ها : کلیه این محصولات یا خیلی بزرگ با کلفتی هایی چندین لایه هستند و در حالتی، برای فضا های کم عرض تر نمونه های کم ضخامت تری را می سازند. هرکدام از این شاخصه ها یا قیمت ها را بالا می کشند و یا این که هزینه ها را کمتر می نمایند. پس انواع ضخیم تر با قیمت هایی افزایشی به دست خریدار می رسند.
  2. ضریب مقاومت در برابر نوسانات شیمیایی و جوی : آب و هوا همواره به شدت عوض شده یعنی خیلی اوقات یا خیلی دچار سردی می گردید و در مقابل، بروز گرمای فراوانی را ملاحظه می کنید. این مسائل از شرایطی به حساب می آیند که ممکن است ساختار هر محصولی را تغییر دهند. از رویی لوله های گاز رسانی را همواره در زیر زمین پایه گذاری می کنند و از این اجناس، به عنوان انتقال دهنده اصلی گاز ها بهره می برند. این گاز ها معمولا بدنه لوله هایی بی کیفیت را سریعا دچار ترکیده شدن می کنند و با تشکیل سوراخ هایی متعدد، نشتی های زیادی ایجاد می گردند. پس مصرف اقلامی در این راه اساسی و مهم به حساب می آیند که ضریب مقاومت بالایی را نصیب خود کرده باشند و به همان نسبت، با هزینه های افزون تری به فروش برسند.
  3. ارتفاع و بلندی محصولات تولیدی : مواردی که در این بین دراز تر هستند و بر طبق تخمین های موجود ارتفاع شان به بیش از چندین متر می رسد با هزینه های پایینی، معمولا به دست مشتریان نمی رسند. همین مورد است که سبب ساز رشد یا کاهش نرخ های نهایی اجناس می گردد.
تماس با ما