جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن سایز 200 فاضلاب

برخی تصور می کنند که لوله پلی اتیلن 200 فاضلاب تنها برای آبیاری کاربرد دارد اما باید بدانید که امروزه لوله های پلی اتیلن کاربرد زیادی دارند. به طور کلی لوله پلی اتیلن سایز 200 کاربرد های گوناگونی از جمله استفاده در فاضلاب های شهری و روستایی دارد. جهت دریافت مشاوره خرید و ثبت سفارش می توانید با واحد فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

همچنین شایان ذکر است که عرضه  لوله و اتصالات پارس پلاست  لوله پلی اتیلن، و همچنین خرید لوله پلی اتیلن، سالانه به دلیل کاربرد بسیار زیادی که دارد رو به افرایش است به عنوان مثال میتوان گفت که، لوله های مورد استفاده در زمینه ی آبیاری قطره ای لوله سایز 16 است، که این لوله معمولا، در دو ضخامت متفاوت 1/2 و 1/4 میلیمتر در کلاف‌های 400 متری با بالاترین کیفیت و مرغوبیت قابل سفارش میباشد

خرید لوله پلی اتیلن سایز 200 فاضلاب

ویژگی لوله پلی اتیلن سایز 200 چیست؟

ویژگی لوله پلی اتیلن سایز 200 چیست؟ همان گونه که ذکر شد، لوله های سایز 200 یکی از کاربردی ترین و مهم ترین نمونه های موجود می باشند. کاربرد آن ها بسیار گسترده و وسیع بوده که در این قسمت به چند مورد از آن ها اشاره خواهد شد:

  • شبکه های انتقال گاز و سایر سوخت های مشابه
  • شبکه های انتقال آب شهری و روستایی
  • شبکه های انتقال فاضلاب
  • آبیاری گیاهان در زمین های کشاورزی

موارد مذکور تنها چند مورد از کاربرد های این محصول شگفت انگیز بودند. یکی دیگر از موضوعات قابل بحث متریال های سازنده این لوله می باشد. اصلی ترین متریال در ساخت این دسته از لوله ها پلی اتیلن می باشد. میزان چگالی و دانسیته پلی اتیلن با توجه به کاربرد لوله تنظیم می گردد. یکی از ویژگی های مثبت و بارز آن قابلیت نصب آسان می باشد.

نصب این لوله ها بسیار آسان بوده و به تجهیزات خاصی احتیاج ندارد. مقاومت بالا در برابر عوامل بیرونی مانند باد، باران و زمین لرزه از واجبات آن ها به شمار می رود. با توجه به این که نصب آن سریع و آسان است هزینه های مربوط به نصب و راه اندازی کاهش پیدا می کند. از دیگر ویژگی های مثبت آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • راه اندازی آسان
  • مقاومت و دوام بالا
  • سازگار با محیط زیست
  • ضخامت مناسب
  • تنوع بالا

لوله پلیکا 6 اینچ های پلی اتیلن سایز 200 می توانند فاضلاب را به آسانی از محل ایجاد شده به محل مورد نظر انتقال دهند. لازم به ذکر است که آنها در طول انتقال فاضلاب به هیچ وجه آسیب نمی بینند.

پلی اتیلن سایز 200 یا لوله پلی اتیلن 8اینچ، یکی از آن دسته لوله های پرمصرف در صنعت کشاورزی است. ضخامت درون لوله بسته به فشار اتمسفر متغیر است. این لوله پرکاربرد، برای مسیرهای اصلی آب، در مزارع وسیع و یا انتقال دادن آب نوشیدنی، شهر های کوچک، مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین، پلی اتیلن سایز 200, به دلیل اینکه بیشتر از سایر لوله ها مورد استفاده قرار میگیرد و نیز، استاندارد بودن، مجهز به لوازم اضافی اعم از شیرفلکه، رینگ، سه راه پلی اتیلن و زانو و غیره میباشد. لوله های 8 اینچی بیشتر در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد

بازار فروش لوله پلی اتیلن درجه یک

بازار فروش لوله پلی اتیلن درجه یک با توجه به کاربرد بسیار زیاد آن ها امروزه بازار فروش لوله پلی اتیلن با رونق خوبی مواجه گردیده است. همچنین با افزایش نمونه های تقلبی و بی کیفیت لازم است که بتوانید لوله اصل را از لوله تقلبی تشخیص دهید. فروش این محصولات به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه های فروش می باشد تا مشتریان مبلغ کمتری بابت خرید آن ها بپردازند.

فروش این محصولات به صورت غیر حضوری یا همان آنلاین می باشد و شما به راحتی می توانید سفارش خود را ثبت کنید. همچنین تنوع و سایز های آن ها در هنگام عرضه بسیار گسترده است تا انتخاب لوله برای مشتری آسان تر گردد. با استفاده از این شرایط فروش در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

فروش ویژه لوله پلی اتیلن در کشور برای انواع کاربرد های آبرسانی، گازرسانی، پوشش فیبر های نوری و کابل های برق در سایز های مختلف از جمله، 16، 20، 25، و… توسط سایت های فروشنده آن انجام می گیرد.

لوله های پلی اتیلن به عنوان یکی از بهترین نوع لوله های تولید شده برای کاربرد های مختلف هستند. لوله هایی که دارای کیفیت های بالا بوده و اصولا در پروژه های مختلفی به کاربرده می شوند. یکی از مهمترین دلایل این محبوبیت، نصب آسان و طول عمر بالا می باشد. به همین دلیل بازار فروش این لوله ها بسیار داغ است.

نکاتی درباره لوله پلی اتیلن سایز 200

نکاتی درباره لوله پلی اتیلن سایز 200

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی لوله ها با روکش های های بسیار متنوعی از طرف کارخانه های متفاوت ارائه میشوند، در بین این لوله ها خرید لوله ای که کیفیت بالایی داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

از انواع این لوله ها، لوله های پلی اتیلنی جزء لوله های پرطرفدار در بین لوله های آب و فاضلابی هستند. این لوله ها کاربردهای بسیار زیادی دارند و دارای مزایای بیشماری نیز هستند.

لوله پلی اتیلن درجه یک دارای ویژگیهایی هست به عنوان مثال باید گفت این لوله در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم بوده، و همچنین در برابر پارگی و فشار مقاومت کرده، در برابر ترک‌خوردگی ناشی از تنش نیز از خود مقاومت نشان میدهد و در نهایت اینکه در برابر خوردگی نیز بسیار مقاوم و پایدار است.

لوله های پلی اتیلنی برای آبرسانی، فاضلابهای شهری و کارخانجات، لوله کشی منتقل کننده آب، تاسیسات آتشنشانی، انواع لوله های لایروب، سیستم های تهویه هوا، لوله های منتقل کننده آب دریا و همچنین آبهای شور بکاربرده میشوند. لوله های پلی اتیلنی در اندازه و فشار های کاری متفاوت به وسیله شرکت های مختلف، بنا به خواست مشتریان عزیز انتخاب شده و در اختیار آنها قرار داده میشوند.

بررسی سایز های مختلف لوله پلی اتیلن

بررسی سایز های مختلف لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن سایزها و اندازه های متفاوتی دارند که هرکدام برای منظور خاصی مورد استفاده قرار میگیرد. به عنوان مثال، از لوله پلی اتیلن سایز ۱۶ میلی متر در سیستم آبیاری قطره ای استفاده می کنند. همچنین این لوله مناسب برای محصولات گلخانه ای بوده و اتصالاتی همچون قطره چکان را به راحتی می توان به آن متصل نمود.

یکی از روش های اتصال این نوع لوله با سایر لوله ها، اتصال پیچی و جوش می باشد. لوله پلی اتیلن سایز ۱۶ در سیستم های آبیاری مقاومتر و مقرون به صرفه تر است. لوله های سایز ۱۶ میلیمتر، از کوچکترین لوله های پلی اتیلن به شمار میروند.

لوله پلی اتیلن سایز ۲۰ میلی متری، نیز به لوله های تک جداره ای معروفند.که این لوله، در سیستم های آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد به علاوه این لوله ها در فشار های حداقل ۶ بار تا حداکثر ۴۰ بار تولید میشوند که این لوله ها بسته به فشار آب درون لوله باید انتخاب شوند.

مشتری میتواند جهت خرید این لوله به منظور آبیاری قطره ای، با تولید کننده این محصول تماس برقرار کرده و با پرداخت هزینه ی مقرر شده، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کند.

تماس با ما