جستجو کردن

شرکت تامین لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر

لوله پلی اتیلن که به عنوان لوله های رده اول در حیطه کاربرد شناخته شده است؛ مدل های متعددی را در بر می گیرد که از این میان می توان به لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر اشاره کرد. این لوله ها که حالا توسط برترین شرکت های تامین کننده مانند این شرکت توزیع گشته اند؛ لوله و اتصالات پارس پلاست با فشارهای مختلفی همچون فشار 6 بار، فشار 8 بار، 10 بار و … همراه بوده که در نتیجه مقاومت آنها با توجه به این ویژگی، متغیر خواهد بود.

شرکت تامین لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر

کاربرد لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر در مصارف ساختمانی

کاربرد لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر در مصارف ساختمانی لوله های پلی اتیلن از تنها لوله هایی هستند که طیف گسترده ای را شامل گشته اند؛ مانند لوله های پلی اتیلن 63 میلیمتر که باید عنوان داشت این لوله ها از فشارهای کاری مختلف برخوردار بوده که در مورد آنها در قسمت نخست متن گفتیم.
بر حسب اینکه فشار موجود در این لوله ها چقدر باشد؛ می توان کاربردهای متعددی را از آنها انتظار داشت.

برای مثال اگر بخواهیم به کاربرد لوله در ساختمان یعنی لوله 63 میلیمتر در مصارف ساختمانی بپردازیم؛ باید عنوان داشت که لوله هایی که از فشار کاری 4 یا 5 بار برخوردار می باشند؛ عمدتاً به عنوان لوله فاضلاب داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند؛ یعنی از این لوله ها به منظور دفع فاضلاب های خانگی استفاده می شود.

لوله پلیکا 6 اینچ و لوله های پلی اتیلن 63 میلیمتری هم که از فشارهای قوی تری برخوردار می باشند؛ برای مصارف بزرگ تر و مهم تر همچون مصارف کشاورزی، مصارف عمرانی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

تولیدکننده لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر

 تولیدکننده لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر گستردگی کاربرد لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر در هر یک از حوزه های ساختمانی، آبیاری کشاورزی، حوزه های برق رسانی، مخابرات، پروژه های راهسازی و … باعث شده تا تولید کنندگان بر تلاش های خود جهت تولید لوله پلی اتیلن مورد نظر افزوده و آن را در معرض ساخت بیشتری نسبت به گذشته قرار داده اند.

گفتنی است که لوله های پلی اتیلن 63 میلیمتر تولید شده توسط کارخانجات تولید کننده فعال در کشور، دارای ویژگی های کیفی مناسب یعنی سازگاری کامل با عوامل مختلف برخوردار بوده و از ظاهر و اندازه های استاندارد نیز برخوردار می باشند.
همچنین لوله های فوق دارای نشان و مهر استاندارد بوده که این نشان روی لوله حک شده است.

لازم به ذکر می باشد که تولید کنندگان این لوله ها  که حالا تبدیل به لوله پلی اتیلن پرکاربرد شده اند را کلاف های مختلف چند متری تولید نموده و از این جهت نیز توانسته اند نیاز مصرف کنندگان را به خوبی پاسخ دهند؛ برای نمونه می توان به این موارد اشاره کرد:

  • لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر با کلاف 100 متری
  • لوله پلی اتیلن با کلاف 200 متری
  • لوله پلی اتیلن با کلاف 400 متری
تماس با ما