جستجو کردن

شرکت تولید لوله آب قطره ای در کشور

لوله آب قطره ای محصولی است که از آن می توان در مدرن ترین سیستم های آبیاری استفاده کرد. این نوع لوله ها اندازه های گوناگونی دارند و افراد می توانند با توجه به نیاز خود هر یک از مدل های این کالا را انتخاب نمایند. تولید این محصول ارزشمند در کشور به صورت گسترده و انبوه انجام می شود و این عامل باعث شده تا نیازهای استفاده کنندگان داخلی به طور کامل مرتفع گردد.

شرکت تولید لوله آب قطره ای در کشور

سایز انواع لوله آب قطره ای

سایز انواع لوله آب قطره ای یکی از مهمترین شاخصه هایی که می توان لوله های آبیاری قطره ای را بر مبنای آن طبقه بندی کرد، اندازه و سایز این محصولات می باشد. سایز و اندازه انواع لوله یکی از اصلی ترین مواردی است که افراد در زمان خرید محصول به آن توجه می کنند. انتخاب سایز لوله بهتر است با توجه به موارد گوناگونی انجام شود که از جمله این عوامل می توان به سایز بندی براساس اندازه زمین های کشاورزی اشاره کرد. به طور کلی سایز انواع لوله آب قطره ای را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • لوله های آبیاری با سایز 16 میلیمتر: این نوع لوله ها جزء کوچکترین لوله های پلی اتیلنی طبقه بندی می شود و می توان از آنها برای آبیاری محصولات گلخانه ای استفاده کرد. ضخامت این نوع لوله بسیار کم است و مناسب آبیاری قطره چکانی است.
  • لوله های آبیاری با سایز 20 میلیمتر: این نوع لوله که از آنها به لوله های تک جداره یاد می شود، در انواع سیستم های آبیاری به کار گرفته می شود. برای آبیاری قطره ای زمین های کشاورزی بسیار بزرگ می توان از این مدل لوله استفاده کرد.
  • لوله های آبیاری با سایز 25 میلیمتر: از این محصول می توان برای آبیاری قطره ای محصولات کشاورزی ردیفی استفاده کرد. ضخامت این کالا در مقایسه با لوله های دیگر در سطح مناسبی قرار دارد.

عرضه کننده لوله آب قطره ای در خارج

عرضه کننده لوله آب قطره ای در خارج بسیاری از شرکت های عرضه لوله آب قطره ای این محصولات را علاوه بر بازار های داخلی به کشور های مختلف جهان ارسال می کنند. عرضه این کالای کارآمد به خارج به صورت مستقیم و عمده انجام می شود.

عرضه مستقیم و بدون واسطه مدل های گوناگون این محصول باعث می شود تا بسیاری از خریداران خارجی این کالا بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنند. عرضه این محصول ارزشمند و کاربردی به دیگر کشور ها به نرخ تعرفه های گمرکی انجام می گیرد و برای عرضه آن به خارج از بسته بندی های بسیار مستحکم و ایمن استفاده می شود.

تماس با ما