جستجو کردن

شرکت تولید لوله پلی اتیلن خوزستان

شرکت لوله پلی اتیلن خوزستان یکی از شرکت های مطرح در زمینه ی تولید لوله های پلی اتیلن در سطح کشور است. با اختراع لوله های پلی اتیلن بسیاری از نقاط ضعف لوله های آهنی قدیمی پوشیده شد. لوله های پلی اتیلن به علت انعطاف پذیری و مقاومت در برابر پوسیدگی بسیار بهتر از لوله های آهنی قدیمی  هستند.

شرکت تولید لوله پلی اتیلن خوزستان

خصوصیات کلی لوله پلی اتیلن خوزستان

خصوصیات کلی لوله پلی اتیلن خوزستان

مواد پلی اتیلن با استفاده از دو مرحله اساسی پلیمریزاسیون از منابع اولیه مشتق از گاز طبیعی تولید می شوند. در فرآیند پلیمریزاسیون فشار کم منجر به زنجیره های پلیمری خطی با شاخه های کوتاه کوتاه می شود. تغییر چگالی در پلیمر حاصل با تغییر مقدار کامومنر مورد استفاده با اتیلن در طی فرآیند پلیمریزاسیون انجام می شود. فرآیند پلیمریزاسیون فشار بالا باعث ایجاد زنجیره های پلیمری با شاخه های جانبی بسیار توسعه یافته می شود. تغییر چگالی در پلیمر حاصل با تغییر دما و فشارهای استفاده شده در طی فرآیند پلیمریزاسیون انجام می شود.

یکی از نیاز های اساسی بشر نیاز به آب رسانی شهری است. در شرایط بحرانی کنونی که جامعه ی ما با بحران آب مواجه است نیاز به لوله هایی با کیفیت و مستحکم جهت جلوگیری از ترکیدن های احتمالی و هدر رفتن آب، این مایه ی حیات و با ارزش، بیش از پیش به چشم می خورد. لوله های آهنی که بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند از بسیاری جهات  در برابر عوامل تخریب گر محیطی ضعف داشتند. عدم انعطاف پذیری لوله های آب رسانی باعث می شد با وارد شدن فشار از سطح زمین به آن دچار تخریب و ترکیدگی شده و علاوه بر هزینه های جانبی برای تعمیر، باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب تا زمان تعمیر شوند.

از جمله نقاط ضعف دیگر لوله های آب رسانی آهنی زنگ زدگی آن است که به مرور زمان باعث پوسیدگی و در نهایت شکستگی و یا ترکیدگی می شوند.

با تولید لوله های پلی اتیلن بسیاری از نقاط ضعف لوله های آهنی قدیمی بر طرف شد. در مورد خصوصیات کلی لوله های پلی اتیلن می توان گفت که لوله های پلی اتیلن چون از جنس پلاستیک هستند هم انعطاف پذیری بیشتری در برابر فشار های وارده ی خارجی دارند و هم در برابر پوسیدگی و تخریب مقاوم تر هستند

فروشنده لوله پلی اتیلن خوزستان

فروشنده لوله پلی اتیلن خوزستان

خوزستان یکی از مراکز جا افتاده در زمینه ی تولید لوله های پلی اتیلن با بهترین کیفیت است. بسیاری از مراکز شهرداری و عمرانی در سطح کشور جهت انجام پروژه های خود ،لوله های پلی اتیلن مورد نیازشان را از این مرکز خریداری می کنند. برای تماس با واحد فروشنده لوله پلی اتیلن خوزستان می توانید با شماره تلفن 02636608315 تماس حاصل نموده و اقدام به ثبت سفارش نمائید.

تماس با ما