جستجو کردن

شرکت تولید لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

شرکت تولیدی لوله پلی اتیلن غیر استاندارد این محصول را به صورت عمده ای به بازار داخلی ایران می فرستد.  شرکت تولیدی لوله این محصول را با کیفیت عالی تولید می کنند و جهت صادرات به کشورهای همسایه صادر می کنند. تولید کنندگان بخش عمده ای از این محصول را در بخش تجارت خارجی جهت صادرات استفاده می کنند.

شرکت تولید لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

کاربرد لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

کاربرد لوله پلی اتیلن غیر استاندارد از لوله پلی اتیلن در زمین های کشاورزی و آب رسانی و انتقال گاز استفاده می کنند، کاربرد لوله پلی اتیلن در شبکه های فاضلاب شهری استفاده می شود. از این محصول در سیستم آبیاری تحت فشار نیز استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن به عنوان پوشش در کابل مخابرات و فیبر نوری و … کاربرد دارد.  قابلیت اتصال آسان را این محصول دارد.  این لوله انعطاف پذیری بالایی دارد و همچنین طول عمر بالایی دارد، لوله پلی اتیلن در برابر خوردگی ، ضرب دیدگی و مواد شیمیایی و اشعه نور خورشید مقاومت بالایی دارد.

در کارخانه تولید از این لوله در سایز های متنوع تولید می شود.  در پروژه های صنعتی و نیروگاه ها و شبکه های آب رسانی و ….. از این لوله ها استفاده می شود. لوله پلی اتیلن ضریب اصطکاک کمی دارد. این لوله ها به دلیل بهداشتی و غیر سمی بودن آن برای آب شرب مناسب است.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

قیمت فروش لوله پلی اتیلن غیر استاندارد قیمت لوله غیر استاندارد در بسته بندی های مختلف با توجه به خرید مشتریان محاسبه می شود و قیمت نهایی اعلام می گردد، فروش این محصول از طریق نمایندگی های توزیع لوله انجام می شود. نرخ لوله پلی اتیلن از میانگین قیمت لوله های دیگر در بازار بیشتر است. بهای لوله غیر استاندارد که در ایران تولید می شود به خاطر کیفیت و مرغوبیت آن نسبت به کشورهای دیگر بالاتر است.

فروشندگان معتبر بر اساس کیفیت این محصول آن را نرخ گذاری می کنند.  در طول ابتدای سال یک بار قیمت لوله پلی اتیلن تغییر می کند. لوله پلی اتیلن با توجه به نوع و برندی که در کارخانه تولید می شود در قیمت های مختلف به فروش می رسد. لوله پلی اتیلن غیر استاندار اگر به صورت عمده ای خریداری شود در کاهش قیمت تاثیر بسیار زیادی دارد.

شرکت تولید کننده لوله این محصول را به صورت اینترنتی و غیر مستقیم به بازار جهانی می فرستند. تولید کنندگان لوله پلی اتیلن را در بسته بندی های مختلف عرضه می کنند و به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند . شرکت تولیدی لوله در ایران این محصول را با کیفیت بالا تهیه می کنند و به بازار خارجی می فرستند.

تماس با ما