جستجو کردن

شرکت تولید نوار تیپ درزگیر در ایران

نوار تیپ درزگیر نوعی نوار تیپ است که کاربرد های متنوعی در صنایع دارد. شرکت های تولیدی نوار تیپ درزگیر در ایران فعال هستند و با توجه به نیاز بازار این محصول را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند. نوار تیپ درزگیر در انواع مختلف و با قیمتی مناسب از طریق همین سایت قابل خریداری است. در ادامه به معرفی انواع نوار دزدگیر می پردازیم.

شرکت تولید نوار تیپ درزگیر در ایران

انواع نوار تیپ درزگیر ایرانی

انواع نوار تیپ درزگیر ایرانی نوار تیپ درزگیر نوعی نوار تیپ است که جهت عایق کاری در اکثر صنایع مثل عایق کاری لوله ها و مخازن به کار می رود. انواع نوار درزگیر در کیفیت های مختلفی تولید شده است. از انواع آن می توان به نوار درزگیر چسبدار ساده و نوار تیپ چسبدار نخی اشاره کرد. در نوع چسبدار نخی از مقاومت کششی و چسبندگی بالاتری برخوردار است. این نوار درزگیر ها در سایز های مختلفی با توجه به نیاز مشتری تولید شده است.

نوار تیپ درزگیر از نظر جنس مواد به کار رفته به چند دسته تقسیم می شود:

  • نوار تیپ درزگیر از جنس فوم یا اسفنج
  • نوار تیپ درزگیر از جنس فایبرگلاس
  • نوار تیپ درزگیر از جنس برزنتی
  • نوار تیپ درزگیر از جنس آلومینیومی

نوار درزگیر ها کاربرد های متنوعی با توجه به جنس مواد به کار رفته در آن ها را دارند. از نوار درزگیر ها در ساختمان، صنایع لوله کشی و بسیاری از صنایع به کار می رود. در عایق کاری در و پنجره های ساختمان از نوار درزگیر هایی از جنس اسفنجی استفاده می شود. نوعی از نوار درزگیر ها نیز در صنایع خودرو سازی و سایر صنایعی که با فلزات سر و کار دارند از درزگیر های برزنتی استفاده می کنند.

فروشنده نوار تیپ درزگیر در بازار

فروشنده نوار تیپ درزگیر در بازار امروزه نوار تیپ درزگیر از جمله محصولات پرمصرف در عایق کاری محسوب می شود. نوار درزگیر نوعی عایق است که براساس شرایط عایق کاری از مواد اولیه متفاوتی جهت ساخت آن استفاده می شود. قیمت مناسب و کاربری آسان نوار تیپ درزگیر سبب شده که به راحتی جهت عایق کاری استفاده شود و باعث جلب رضایت مشتریان شده است. از این رو تولیدکنندگان زیادی در ایران جهت تولید نوار درزگیر فعالیت می کنند و انواع نوار تیپ با قیمت های مناسب طراحی و تولید می کنند.

در این مرکز فروش، فروشنده نوار تیپ وجود دارد که انواع نوار تیپ درزگیر در اندازه ها و سایز های مختلف به صورت خرده بر اساس نیاز مشتری عرضه می کند. جهت خریداری این محصول به صورت عمده و با قیمت مناسب، از طریق شماره تماس های درج شده در این سایت اقدام به خرید نمایید.

تماس با ما