جستجو کردن

شرکت عرضه لوله آبیاری قطره ای

با آبیاری قطره ای علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب و صرفه جویی، سیستم قطره چکانی باعث می شود تا آب به آرامی در زمین نفوذ کرده و آب رسانی به ریشه ها به خوبی صورت گیرد هم چنین مانع از رشد بی رویه علف های هرز می شود.

در فصول سرد به ویژه زمستان برای جلو گیری از یخ زدن آب درون لوله ها، بهتر است لوله ها را با خاک بپوشانید. یخ زدن پیوسته آب درون لوله باعث کاهش عمر آن می شود.

شرکت لوله سازی عرضه کننده لوله آبیاری قطره ای می باشد که در تولید محصول خود استاندارد های لازم را رعایت نموده است.

شرکت عرضه لوله آبیاری قطره ای

سایزبندی متفاوت لوله آبیاری قطره ای

سایزبندی متفاوت لوله آبیاری قطره ای به طور کلی لوله های پلی اتیلن را به دو دسته تک جداره و دو جداره تقسیم می کنند.

که کاربرد های فراوانی از جمله سیستم آبیاری قطره ای، انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی و فاضلاب شهری و روستایی را دارند.

سایز متفاوت لوله پلی اتیلن باعث می شود کاربرد های متفاوتی داشته باشند، برای مثال لوله پلی اتیلن سایز 90 میلی متر برای انتقال سیالات مورد استفاده قرار می گیرد.

در سیستم آبیاری قطره ای از لوله پلی اتیلن با سایز ۱۶ استفاده می شود.دراین نوع آبیاری آب به وسیله قطره چکان ها به طور یکسان توزیع می شود.

بهتر است برای آبیاری قطره ای از لوله درجه یک استفاده نمایید چرا که این لوله ها در برابر اشعه و حرارت خورشید مقاوم بوده و از قدرت تحمل بالایی برخوردار هستند.

در نتیجه پس از گذشت زمان لوله ها دچار خمیدگی، ترک خوردگی وسایش نمی شوند.

و نیازی به هزینه دوباره نخواهید داشت.

فروشنده لوله آبیاری قطره ای به کشور خارج

فروشنده لوله آبیاری قطره ای به کشور خارج با توجه به اینکه کشور ما در سال های اخیر با خشک سالی مواجه بوده، منابع آب برای کشاورزی بسیار کاهش یافته است.

بسیاری از چاه ها و قنات ها خشک شده اند و دیگر آبیاری به روش سنتی امکان پذیر نیست.

اگر قصد آبیاری مزارع و باغات خود را دارید، آبیاری قطره ای گزینه مناسبی است.

مزایای لوله های پلاستیکی(پلی اتیلن) مانند مقاومت در برابر فرسودگی و قیمت مناسب نسبت به لوله های فلزی باعث شده است تا بسیاری از مصرف کنندگان جهت راه اندازی سیستم لوله کشی و آبیاری از این لوله ها استفاده کنند.

و این محصول مشتریان ویژه ای را علاوه بر داخل کشور در کشورهای خارجی نیز به خود اختصاص دهد.

شرکت ما  علاوه بر فروش داخلی فروشنده لوله آبیاری به خارج از کشور است چرا که این عرضه کننده از مواد اولیه درجه یک  و استاندارد برای ساخت لوله های پلی اتیلن خود استفاده می کند.

تماس با ما